Billig dansk dyrehandel (Kbh)
Fra : Thomas Rokamp

Dato : 25-03-03 16:34

Hejsa!

Tænkte lige jeg vill informere jer...

Min lokale dyrehandler har fra 1. april (forhåbentlig ikke en
aprilsnar) 25% rabat på klatretræer. I forvejen er alle hans priser
25% lavere en de fleste andre dyrehandlere, så der er altså tale om
40-50% besparelse på klatretræer.

Derudover sælger han nogle af de efterspurgte typer af kattegrus til
en pris der ligger under zoo-plus i Tyskland! Og det er alm. pris -
ikke noget speciel tilbud eller noget :)

Jeg spurgte om han kunne sende til folk. Det kunne muligvis lade sig
gøre, men ellers er der varelevering i området. Ved ikke hvor langt ud
det går eller hvad det koster, da jeg selv bor tæt på.

Web: http://www.sundbydyrehandel.hjem.orangenet.dk/

Siden er langsom, men den er der :)

Håber mit indlæg har været til glæde for nogen - ellers ignorer det ;)

Mvh.
Thomas Rokamp

Fra : Helle Andersen

Dato : 25-03-03 17:02

Det er godt nok ikke min lokale dyrehandler, for jeg bor i
Rødovre *ss*, men jeg bestiller pt. også dér.

Man får 10 % på alt Hill's foder og så koster Everclean
kun 129,- kr. for en pakke og hver 11. er gratis.

Så jeg kan kun give dig ret i, at han er billig.

Desværre fører han dog ikke Extreme Classic.

--
Helle
Tick-Tag Abyssinians

Fra : Ann Rudbeck

Dato : 25-03-03 17:02

In article <rct08vkunr4rs3etcspncpgeuuqd67bp6c@4ax.com>, Thomas Rokamp
<mail@crax.dk> wrote:

> [...]
>
> Siden er langsom, men den er der :)
>
> Håber mit indlæg har været til glæde for nogen - ellers ignorer det ;)

Ja - meget billigt kattegrus. 2x20 kg Super Carino for 180 kr.,
levering mandag og torsdag aften, jeg har lige talt med dem...
Men, desværre holder de op med at forhandle Royal Canin, siger at der
ikke er nogen der køber det! Øv, det havde ellers været smart at kunne
få det hele fra et sted... :-/

Fra : Vibeke J

Dato : 25-03-03 21:09

> [...]
> en pris der ligger under zoo-plus i Tyskland! Og det er alm. pris -
> ikke noget speciel tilbud eller noget :)

Aj hvor pussigt. Jeg kørte netop forbi den dyrehandel idag og tænkte at den
godt nok så for skummel og faldefærdig ud (udefra - jeg gik ikke ind af
samme grund). Så det er nok fordi der ikke betales særlig meget i husleje at
han har råd til de billige priser ;)

/Vibeke

Fra : Thomas Rokamp

Dato : 26-03-03 09:37

Ja, butikken ser MEGET forfalden ud.
Der er dog lige skiftet ejer, men priserne er de samme. Tror han
hedder Ronni ham der har den nu.
Måske han kan pudse lidt op på facaden :)

Mvh.
Thomas Rokamp