vagthund.
Fra : AEK

Dato : 25-03-03 13:18

Hæi alle

Hvad skal jeg egentlig med en dørspion, når jeg har Don Oscar.....
Når det ringer på døren , behøver jeg blot tage et kig på ham.
Hvis det er nogle, der har været her flere gange, smutter han for det meste,
men kommer hurtigt frem igen.
Hvis det er en ny person - goodbye Oscar.... - så smutter han ind i stuen og
op på reolen.
Der bliver han siddende , til vedkommende er gået .
Hvis det er en , der kommer her tit, så bevæger han sig ikke en meter.

Så jeg har rimelig styr på, hvem der melder sin ankomst )))
Det er egentlig underligt, at en kat har så godt styr på det.

Oscar og jeg har netop taget en lur på altangulvet, arm i pote ;-
Tilde bankede kradsetræet, hvor Tøsen lå øverst oppe og sov .
Det er ikke kedeligt, at have kat *G*

Det var lidt her fra.
Kan I alle have en fortsat god dag..

/ Anya & alle rødderne.

Fra : Marianne Hellemose

Dato : 25-03-03 17:48

Hej Anya
Ja vagthunde er en god ting, jeg er lidt glad for mine
to "Dober-katte" Olivia og Banja, herude er vejbelysning
en by i Rusland så det er bare mørkt om aftenen, men
jeg kan altid regne med at de to tøser knurrer vildt hvis
der kommer nogen i min indkørsel, så jeg kan nå at
bevæbne mig med kagerullen, hvis jeg ikke venter besøg.

Næsemøz til rødderne

Marianne

Hellemose Somali
hellemose.som@KATTEparadis.tdcadsl.dk

Some people have lives, others have cats.

Fra : AEK

Dato : 26-03-03 20:16

"Marianne Hellemose" <hellemose.som@paradis.tdcadsl.dk> skrev i en
meddelelse news:3e808836$0$24720$edfadb0f@dread14.news.tele.dk...

> Hej Anya

Hej Marianne

Desværre er Óscar en kujon. Der er på ingen måder hjælp at hente hos ham ;-(
Han smutter, og overlader resten til mig....

I dag har Tøserne & Oscar hjulpet med at lægge tæppe på - sikke en
cirkusforestilling *G*
MEN flot er det blevet.

> Næsemøz til rødderne

De takker, og sender også til dine rødder.

/ Anya

Fra : Henrik Pedersen

Dato : 25-03-03 18:19

"AEK" <5678SLETTES@jubiipost.dk> writes:

> Hæi alle
>
> Hvad skal jeg egentlig med en dørspion, når jeg har Don Oscar.....

ja så er man klassificeret..*GG*

> Så jeg har rimelig styr på, hvem der melder sin ankomst )))
> Det er egentlig underligt, at en kat har så godt styr på det.

Slet ikke, for sandsynligvis lytter han til folks trin og måden at
ringe på...
Lidt skørt udtrykt måske, men du kan faktisk nemt høre forskel på det,
hvilket alle som at været logerende i statens huse vil give mig ret i...*GG*

> Oscar og jeg har netop taget en lur på altangulvet, arm i pote ;-
> Tilde bankede kradsetræet, hvor Tøsen lå øverst oppe og sov .
> Det er ikke kedeligt, at have kat *G*

Nej bestemt ikke, Melissa synes også at siden det nu er så godt vejr,
jamen så kan man da sidde hele dagen i døren og kigge og snuse, selvom
jeg nu har en lidt anden mening når det blæser koldt ind...*SS*

> Det var lidt her fra.
> Kan I alle have en fortsat god dag..

I lige måde og giv misserne en nussetur

--
Med venlig hilsen & miauu
Henrik & Melissa

Fra : AEK

Dato : 26-03-03 20:19

"Henrik Pedersen" <misbams-meow@edb.dk> skrev i en meddelelse
> "AEK" <5678SLETTES@jubiipost.dk> writes:

Hej Henrik,

ja, de hører jo godt, de bette kræ

> I lige måde og giv misserne en nussetur

De takker mange gange, og beder mig hilse Melissa ( som jo styrer dig med
hård hånd, som altid ) .

Fra : Henrik Pedersen

Dato : 27-03-03 00:25

"AEK" <5678SLETTES@jubiipost.dk> writes:

> Hej Henrik,

Hej Anya og rødderne

> ja, de hører jo godt, de bette kræ

Ja mon ikke, undrer mig til stadighed over forskellen i lyden af en
rugbrødspose og en frostpose som åbnes, det første ignoreres og det
andet vips står hun der og jeg er her også giv mig noget...

> De takker mange gange, og beder mig hilse Melissa ( som jo styrer dig med
> hård hånd, som altid ) .

Skal sende et pandeslik tilbage
Og nej Melissa styrer mig ikke med hård hånd, men fast og til tider
kærlig pote *SS*
JA jeg er under poten men hellere det end under tøflen...*GG*
Lige meget hvad jeg siger eller gør ender det altid med at hun får sin vilje..

Fra : AEK

Dato : 27-03-03 09:49

> [...]
> rugbrødspose og en frostpose som åbnes, det første ignoreres og det
> andet vips står hun der og jeg er her også giv mig noget...

Jeps, det kender jeg alt for godt.

> Skal sende et pandeslik tilbage
> Og nej Melissa styrer mig ikke med hård hånd, men fast og til tider
> kærlig pote *SS*
> JA jeg er under poten men hellere det end under tøflen...*GG*

Helt sikkert )

> Lige meget hvad jeg siger eller gør ender det altid med at hun får sin
vilje..

Gad vide, hvor jeg har oplevet det.....

Fornylig havde jeg en ny person med her hjem.
Jeg havde ikke været hjemme i 9 timer. Jeg kommer ind ad døren. Rødderne er
vilde af glæde
Så ser Oscar personen bagved. Så var gode råd dyre..... For han havde jo
savnet sin moooaar helt forfærdeligt og ville op i hendes arme - MEN der var
en ny !!!
Fedeberg overvandt sin frygt og og op i mine arme kom han )
MEN ikke så længe, som normalt, for lidt bange var han jo.....
Hankøn- tsk tsk

De har alle tre hjulpet med at lægge gulvtæppe på - det kan kun frarådes
)

Fra : Henrik Pedersen

Dato : 27-03-03 13:41

"AEK" <5678SLETTES@jubiipost.dk> writes:

> Gad vide, hvor jeg har oplevet det.....

Hjemme...*G*

> [...]
> Fedeberg overvandt sin frygt og og op i mine arme kom han )
> MEN ikke så længe, som normalt, for lidt bange var han jo.....

Det kender jeg godt, et hurtigt nus og væk er katten..

> Hankøn- tsk tsk

> De har alle tre hjulpet med at lægge gulvtæppe på - det kan kun frarådes
> )

*GG* hvad er det mon for en bule på tæppet... Nåe der ligger en kat under..*S*

Fra : Kate

Dato : 27-03-03 22:11

"AEK" <5678SLETTES@jubiipost.dk> wrote in

> De har alle tre hjulpet med at lægge gulvtæppe på - det kan kun
> frarådes )

Kan jeg levende forestille mig, sikke et påstyr

--
Kate

REMOVE skal ikke fjernes ved svar
REMOVE nothing on answer

Fra : AEK

Dato : 27-03-03 23:15

"Kate" <joeyREMOVE@oliwer.dk> skrev i en meddelelse
> "AEK" <5678SLETTES@jubiipost.dk> wrote in

> Kan jeg levende forestille mig, sikke et påstyr

Hvor er man ( Jeg ) dum....
Det halve af tæppet kom på om aftenen, i stuen.
Alle møblerne var røget i andre rum. Rødderne sover altid i stuen, hvad gør
man så ?
Jo, man bærer Fedebergs stol , 1/ 3 af sofaen til Tøsen og kurven til Tilde,
ind i stuen !
Så alt er ved det " normale " for dem- kors, hvor de styrer mig med hård
hånd - og jeg elsker det )
Næste morgen, bæres møblerne ud igen, og tæppelægning kan fortsætte )

/ Anya

Fra : Henrik Pedersen

Dato : 28-03-03 00:26

> [...]

> hånd - og jeg elsker det )
> Næste morgen, bæres møblerne ud igen, og tæppelægning kan fortsætte )

Nejnejnej du har helt misforstået noget her...
Du er katteejet...*GG*

Fra : Kate

Dato : 27-03-03 22:10

Henrik Pedersen <misbams-meow@edb.dk> wrote in

> Ja mon ikke, undrer mig til stadighed over forskellen i lyden af en
> rugbrødspose og en frostpose som åbnes, det første ignoreres og det
> andet vips står hun der og jeg er her også giv mig noget...

Jeps har også altid undret mig over Sofies selektive hørelse. Tog jeg
en kniv i skuffen og en almindelig tallerkene, ingen reaktion. Tog jeg
derimod en dyb tallerken eller en skål og en ske, så stod Sofie der
kort tid efter. Jeg kunne godt tage en dyb tallerken uden at tage
skeen, så kom hun sjældent, men kombinationen...Så forventede hun at
den stod på ymer, yoghurt eller cultura, som var verdens bedste spise
for hende, næsten bedre end fisk

Fra : Eva Schmidt

Dato : 27-03-03 15:11

> Hvad skal jeg egentlig med en dørspion, når jeg har Don
Oscar.....
> Når det ringer på døren , behøver jeg blot tage et kig på ham.

Nikita vil bare høre, om Don Oscar er bevilliget en ekstra
portion foder pr. dag, når han nu , udover at være hygge-nusse
kat, også er vagtkat???
Det synes hun ville være retfærdigt og hun har givet udtryk for,
at dersom dette kune komme på tale i vores hjem, ja så ville hun
da ikke være helt uinteresseret i et lignende job!!

mvh Eva

Fra : AEK

Dato : 27-03-03 18:52

"Eva Schmidt" <safeni@privat.tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse

Hej Nikita )

Nej, her bevilliges INTET. Husk på, at jeg har verdens ondeste mooaaar
Næ du, jeg arbejder meget hårdt for det ekstra, jeg skal have.
Det gøres på følgende måde :
Jeg ser min mor nærme sig, hun siger : hej skatterdreng eller fedeberg.
Straks ruller jeg charmen ud...Kigger frækt på hende og smider mig dernæst
på ryggen.
Og så strækker jeg i gennem , men holder hele tiden fast i hendes blik - for
at være sikker på, at det IKKE er forgæves )
Så nusser hun min mave, og tit ligger hun sig ved siden af. Så kommer alle
de der kærlighedserklæringer fra hende - kvinder !!!

Når hun endelig får sig rejst, daffer jeg efter hende. Sørger for, at smyge
mig godt om hende ´- et lille " brøl " hjælper gerne
ENDELIG fatter hun, hvad jeg vil have : en pussi pind - uhmmmm.

Sikke meget arbejde, for så lidt - tsk tsk.
Nærig, min mooaaar ? JA !

/ Don Oscar de la Hoya ( Som håber, at din mor er lettere at tigge fra end
min ! ).

Fra : Niels Jacobsen

Dato : 30-03-03 15:33

> [...]
> Der bliver han siddende , til vedkommende er gået .
> Hvis det er en , der kommer her tit, så bevæger han sig ikke en meter.

Warning !
This home is patrolled by guard cat.

Min gamle burmeser hun sad en dag på fortrappen, hoveddøren stod åben,
og jeg var ved at vaske gulv. Pludselig rejser hun sig og knurrer som en
hund. Jeg går hen og kigger ud af døren, og et par meter fra døren står
avisbudet, stiv af skræk.
Han bliver stående og rækker avisen frem mod mig, og jeg må gå hen til
ham og tage avisen med en bemærkning om at katten ikke bider . Han
så ikke ud som om han troede på det.
Gad vide om han har fået varige men af oplevelsen?

M.v.h
Niels