Priskrig - hvor og hvilke telefoner?
Fra : Lars Brink

Dato : 25-03-03 13:02

Nu har jeg i flere medier læst at der skulle være priskrig på mange
forskellige telefoner, men jeg har ikke lige kunnet findet ud af hvilke og
hvor det er?

--
Mvh - Lars Brink

I have only been wrong once - that was when I thought that I was wrong.

Fra : Carsten Riis

Dato : 25-03-03 16:07

Lars Brink wrote:

> Nu har jeg i flere medier læst at der skulle være priskrig på mange
> forskellige telefoner, men jeg har ikke lige kunnet findet ud af hvilke og
> hvor det er?

fx Nokia3410 til 1 krone (binder dig til Orange Mono i 6 mdr.)

Telekæden plejer at have tilbud på diverse telefoner, hvor du kan få 200
kroner for den gamle telefon. (Man binder sig til SonofonEtellerAndet i
6 mdr.)

Debitel har vist også ret meget gang i tilbud på forskellige telefoner.

--
Med venlig hilsen Carsten Riis
http://www.bloddonor.dk

Fra : Hans Paulin

Dato : 26-03-03 00:28

Lars Brink wrote:
> [...]
mange
> forskellige telefoner, men jeg har ikke lige kunnet findet ud

http://www.computerworld.dk/default.asp?Mode=2&ArticleID=18493 :

"TDC Mobil tilbyder for eksempel Nokias nye 3650-model, der kan
optage og afspille video, for 2.000 kroner. Normalt skal der
betales langt over 3.000 kroner for den.

Sonofon sælger Sony Ericsson T68i for 1.300 kroner, hvilket er
næsten tusind kroner under normalprisen.

Orange pumper Siemens M50-telefoner af sted med GPRS-data og Java
for én krone.

Telias trumfkort er en Nokia 3510i med GPRS og Java for 700
kroner.

Eneste betingelse er, at man tegner et mobilabonnement hos
selskaberne og binder sig i seks måneder. Priserne svinger fra
butik til butik, men er her indsamlet hos Elgiganten og Merlin."
Hans