NMT-450 lukker og slukker 1. marts 2002
Fra : Sven Fafner

Dato : 20-03-01 09:29

De mange brugere af NMT-450 må nu se i øjnene at systemets dage er talte.
Telestyrelsen oplyser at 1. marts 2002 formentlig er den sidste dag man kan
anvende NMT-450 i Danmark.

--
Venlig hilsen
Sven Fafner

Fra : Mickey

Dato : 20-03-01 13:55

"Sven Fafner" <sven.fafner@nospam.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
talte.
> Telestyrelsen oplyser at 1. marts 2002 formentlig er den sidste dag

hvor mange brugere er der tilbage på det net ?

Fra : Sven Fafner

Dato : 20-03-01 15:58

"Mickey" <news002@susie.dyndns.dk> skrev i en meddelelse

> hvor mange brugere er der tilbage på det net [NMT-450] ?

Ja, nu skrev jeg "mange" - faktisk ved jeg ikke hvor mange abonnenter der
er, men NMT-450 er ret populært hos bl.a. sejlere pga den lange rækkevidde
og gode dækning i afsides egne.
--
Venlig hilsen
Sven Fafner

Fra : Claus E Beyer

Dato : 20-03-01 16:49

> [...]
> Telestyrelsen oplyser at 1. marts 2002 formentlig er den sidste dag man kan

Er der nogen der véd hvornår NMT-900 systemet lukkes i Danmark ?

Claus

Fra : Nick Christensen

Dato : 20-03-01 19:53

Claus E Beyer wrote:

> Er der nogen der véd hvornår NMT-900 systemet lukkes i Danmark ?

Til sommer engang. Juni eller juli.

--

Nick Christensen

Fra : Claus E Beyer