Killinger :-)
Fra : Gitte S. Eriksen

Dato : 25-03-03 10:14

Hejsa

Ja, som mange jo ved har jg siddet vagt ved Putte hele weekenden, og i nat
holdt hun mig så vågen *SS* der er kommet 5 dejlige killinger ud af vores
natte-eventyr og der er allerede billeder her
http://www.sacala.dk/gkuldet.htm .

Der er kommet 1 sort blochedtabby han, 1 rød blchedtabby/hvid dreng, 2
sorttortie/hvide piger og en dejlig sort/hvid som jeg ikke lige ved kønnet
på endnu *SS*

MVH
Gitte
DK Sacala´s Norske Skovkatte - Killinger Til Salg.
www.sacala.dk

Fra : Birgitte

Dato : 25-03-03 10:57

"Gitte S. Eriksen" <dk.sacala*fjernspam*@mail.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> MVH
> Gitte
> DK Sacala´s Norske Skovkatte - Killinger Til Salg.

Hej Gitte
Ska' lige love for, at I snart får liv og glade dage i huset
Et stort tillykke med de skønne killinger.
De ser alle fine ud.
Birgitte
www.truetrust.dk

Fra : Ida

Dato : 25-03-03 11:15

--
> [...]
>
> MVH
> Gitte
> DK Sacala´s Norske Skovkatte - Killinger Til Salg.

Tillykke med de små Gitte, hvor er de bare underskønne og sikke farver
Jeg har en hemmelig drøm om en sorttortie med hvidt og Grace har lige de
rigtige farver og fordeling - held for os at hun er Norsk, ellers havde jeg
været nødt til at komme ud og snuppe hende

Ida

DK CorkyCoon
www.maine-coons.dk

Fra : Aragorn

Dato : 25-03-03 11:29

"Gitte S. Eriksen" <dk.sacala*fjernspam*@mail.dk> wrote in message
> [...]
> holdt hun mig så vågen *SS* der er kommet 5 dejlige killinger ud af vores
> natte-eventyr og der er allerede billeder her
-snip-
> MVH
> Gitte
> DK Sacala´s Norske Skovkatte - Killinger Til Salg.
> www.sacala.dk

Hej Gitte, og tillykke med småsserne! ( små misser = småsser )

De er simpelthen bare skønne!

Venlig hilsen

Aragorn_DK

Fra : Morten Skjershede

Dato : 25-03-03 14:44

> [...]
>
> MVH
> Gitte
> DK Sacala´s Norske Skovkatte - Killinger Til Salg.

Hej Gitte
Også TILYKKE herfra med de dejlige små)
Der bliver liv og glade dage i huset.
Det er pragtfuldt at have killinger i huset.

Tilykke hilsen
Ulrich, Morten
og næsemøs fra katterne og de 9 unger
www.dk-yeoman.dk

Fra : Sanne Schmidt

Dato : 25-03-03 16:32

> [...]
> holdt hun mig så vågen *SS* der er kommet 5 dejlige killinger ud af vores

Hejsa Gitte
Tillykke med de små, dejligt at alt gik som det skulle
Glæder mig til at følge dem
Knus sanne
www.silver-heart.dk
killinger ventes i uge 17

Fra : Henrik Pedersen

Dato : 25-03-03 18:10

"Gitte S. Eriksen" <dk.sacala*fjernspam*@mail.dk> writes:

> [...]
> holdt hun mig så vågen *SS* der er kommet 5 dejlige killinger ud af vores
> natte-eventyr og der er allerede billeder her

Tillykke med miverne...
Det var da et godt natteeventyr..*SS*

--
Med venlig hilsen & miauu
Henrik & Melissa

Fra : Trine Piltoft

Dato : 25-03-03 18:54

Hej Gitte!

STORT tillykke med killingerne

Mvh. Trine

Piltoft´s Siamese & Oriental Shorthair´s
e-mail: piltofts@post.tele.dk
Web: http://home0.inet.tele.dk/piltofts/

Fra : Elwarth

Dato : 25-03-03 19:02

> og i nat
> holdt hun mig så vågen *SS* der er kommet 5 dejlige killinger ud af vores
> natte-eventyr

Hej Gitte.
Nøj, hvor er de nuttede
Til lykke med dem.