MS Windows
briani 27239
Installere win98
Fra : Olsen

Dato : 25-03-03 10:21

Jeg har formateret en gammel Targa Serie 2 maskine hvorpå der lå win95
via opstartsdiskette.

Nu vil jeg installere win 98 fra cd-rom-drevet, men den vil hverken
finde d,e eller andre drev, selv om den ved opstart genkender
cd-rom-drevet.

I bios har jeg forsøgt at lade den boote på cdromdrevet, men det ville
den ikke høre tale om.

Hvad gør jeg?

--
Hilsen fra Olsen

snip@post8.tele.dk

Fra : Olsen

Dato : 25-03-03 10:45

Olsen wrote:
> [...]
> cd-rom-drevet.
>
> I bios har jeg forsøgt at lade den boote på cdromdrevet, men det ville

Løsningen var, at boote fra en 98-diskette som havde den fil der gjorde
at maskinen fandt cd-rom drevet.

Alt OK.

--
Hilsen fra Olsen

snip@post8.tele.dk

Fra : XoDeus

Dato : 25-03-03 11:48

Ellers kan du altdi finde en brugbar staertdiskette på
www.bootdisk.com

'''
(0 0)
| XoDeus |