Dynamicklub ?
Fra : Lars Helboe

Dato : 25-03-03 09:56

Findes der en Dynamic klub?
Jeg har ikke kunnet finde een, men hørt der har været een engang.

Jeg mangler et "gammelt" Dynamic logo hvori der står:
"faster-longer-stronger" (vist nok).

Hvis en Dynamic ejer ligger inde med sådan et logo vil jeg meget gerne høre
fra dig.

--
Lars Helboe
www.uller-matic.dk

Fra : Ukendt

Dato : 27-03-03 20:36

Hej Lars,
Jeg var med at sælge disse både dengang - og sloganet var "longer and
stronger".
Mvh Jan

Fra : Lars Helboe

Dato : 29-03-03 08:47

"Jan Møller" <jan_moller at mail.dk> skrev i en meddelelse
> Hej Lars,
> Jeg var med at sælge disse både dengang - og sloganet var "longer and
> stronger".
> Mvh Jan

Ok Jan
Du har vel ikke tilfældigvis logo og slogan liggende.
Jeg vil rigtig gerne låne og scanne det.
Det skal såmænd bare bruges til t-shirt tryk.

--
Lars Helboe
www.uller-matic.dk