ID af bundkort (Ugens Aldi pc)
Fra : Brian Hansen

Dato : 25-03-03 02:02

Hej

Jeg prøver at finde ud af hvilket bundkort der sidder i den PC Aldi har på
tilbud i denne uge.

Jeg har før brugt en side hvor man kunne taste CPU-type, antal PCI-slot,
Ram-type og hvad der ellers var onboard også fik en liste over nogle
bundkort.

Nogen der kender til denne side og har et link ?

Der kunne jo selvfølgelige også være nogen som viste hvilket bundkort er
sidder i ?

Data på bundkort:
Socket 478
AGP 8x
3 x PCI
IDE100
DDR-Ram (sansynligvis 2 sokler)
6 x USB2 (2 bag, 4 foran)
3 x Firewire (2 bag, 1 foran)
10/100Mb Lan
5.1 Lyd

Brian

Fra : Leony

Dato : 25-03-03 14:12

"Brian Hansen" <blh@e-mail.dk> skrev i en meddelelse

> Jeg prøver at finde ud af hvilket bundkort der sidder i den PC Aldi
> har på tilbud i denne uge.

Sidste gang de havde tilbud var det et MSI bundkort, mon ikke det er det
denne også.
Det er dog kun et gæt.

--
mvh Leony.....Se mit Playboycasemod:
http://home.tiscali.dk/~vinci/

Fra : Carola

Dato : 25-03-03 17:19

> "Brian Hansen" <blh@e-mail.dk> skrev i en meddelelse

> Sidste gang de havde tilbud var det et MSI bundkort, mon ikke det er det
> denne også.
> Det er dog kun et gæt.

Det ER et MSI bundbrædt der sidder i, nærmere en MS-6701
og Medions betegnelse MD-5000, Det må være et specielt ALDI design board
da jeg hellere ikke kan finde noget på nettet omkring denne

Lyder tilbudet ellers ikke godt nok til de penge ?? Jeg har været en tur
forbi
edbpriser og bygget en maskine op efter samme config, og det kunne slet ikke
gøres for de kroner som ALDI maskinen koster.

Er dog "lidt" i tvivl om GFX kortet, om det er "godtnok"

Mvh. Carola

Fra : Allan H. Bruhn

Dato : 28-03-03 14:24

Alt dette er korrekt !

Medion er sparsomme med oplysninger !
Her et link til en anden mand som har en MD8000XL !
Den Aldi solgte før jul i 2002 !
http://www.checkmark.dk/sa/index.html

Har lige købt et MS6701 " MD5000 " kort med frontpanel brugt i KBH.
Fra overstående maskine !
Det kører bare godt!
Men er næsten umulig at overclocke !
Der intet at ændre i Bios !

Prøv at søge i Google på MD8000XL eller MD8008XL eller MD5000 eller MS6701

Allan / Kolding