Invalid Cdkey i Raven shield!!
Fra : Flare

Dato : 25-03-03 00:17

Arghhhhhhh

Efter at ha haft spillet i 24 timer siger den hver gang jeg prøvet at logge
på et MP spil Invalid CDKEY.

Jeg VED at ingen har set keyen da spillet var forsejlet og sælgeren tog det
op af en papkasse hvor i det var blevet tilsendt til butikken. Er der nogle
"sniffere" el. ligende eller er det en midlertidig bug?

Hvis det ikke er en BUG hvad kan jeg så gøre?

Mvh
Anders

Anders Jacobsen 2003 @ www.pings.dk

Fra : Gismo

Dato : 25-03-03 02:06

"Flare" <dct_flare@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
nogle
> "sniffere" el. ligende eller er det en midlertidig bug?
>
> Hvis det ikke er en BUG hvad kan jeg så gøre?

bug, skulle snart blive rettet

Gismo

Fra : Erik

Dato : 25-03-03 07:58

> [...]
> Arghhhhhhh
>
> Efter at ha haft spillet i 24 timer siger den hver gang jeg prøvet at

Der er mange der har samme problem:
http://forums.ubi.com/messages/overview.asp?name=us_ravenshield_ts

--
Erik