Påskeæg på Mandril 2 - Fisso
Fra : Michael Midtgaard

Dato : 24-03-03 23:46

Inden på www.mandrildvd.dk står der at der er et påskeæg på den nye mandril
dvd. Jeg kan dog ikke finde det, så hvis der er nogen der kan må de meget
gerne lige smide en meddelse

slesvig? De står i flok de køer!!!

Moz

Fra : Peter B. Juul

Dato : 25-03-03 00:39

"Michael Midtgaard" <moz@oncable.dk> writes:

> Inden på www.mandrildvd.dk står der at der er et påskeæg på den nye mandril
> dvd. Jeg kan dog ikke finde det, så hvis der er nogen der kan må de meget
> gerne lige smide en meddelse

OK.

Menuen for akt B. Der er et menupunkt, der ikke har nogen grafik. Jeg
kan ikke huske lige nu hvordan jeg fandt det, men det er derinde.
--
Peter B. Juul, o.-.o "Og hvis man vælter en planet
The RockBear. ((^)) alligevel, så smelter den."

Fra : Christopher Tracy

Dato : 25-03-03 18:02

Hej

> OK.
>
> Menuen for akt B. Der er et menupunkt, der ikke har nogen grafik. Jeg
> kan ikke huske lige nu hvordan jeg fandt det, men det er derinde.

Man skal bare klikke på sine højre-venstre-op-ned pile-knapper på remoten
indtil der IKKE er markeret nogen af grafik-menuerne og så bare enter - så
er den der

--
/C.T.

==// May U live 2 C the dawn \\==