country-hip-hop
Fra : Klavs Kristensen

Dato : 24-03-03 22:31

Hørte et nummer på p3 i dag den 24/3 klokken ca. 16.52.
Kan ikke finde den på p3`s playliste, så hjælp søges.
Det var et "Country-Hip-Hop" nummer, hvis sådan noget ellers findes.
KK

Fra : Troels

Dato : 24-03-03 22:36

> Hørte et nummer på p3 i dag den 24/3 klokken ca. 16.52.
> Kan ikke finde den på p3`s playliste, så hjælp søges.
> Det var et "Country-Hip-Hop" nummer, hvis sådan noget ellers findes.
> KK

Mon ikke det var DF Dub - Country Girl

/Troels

Fra : Thomas

Dato : 24-03-03 23:49

Country-HIp-Hop er vel den genre som Kid Rock gør sig i...
Så jo, det er der vel noget der hedder...

..Thomas

Fra : Robert Eriksen

Dato : 25-03-03 22:27

Thomas wrote:
> Country-HIp-Hop er vel den genre som Kid Rock gør sig i...
> Så jo, det er der vel noget der hedder...

Er Cowboy ikke det eneste country-inspirerede nummer Kid Rock har udgivet?
Ellers er det da mere nu-metal/heavy-hop (eller hvad det nu hedder) det
kan kaldes.

Men bortset fra det så er Bawitdaba og American Bad Ass absolut fede
numre

/Robert

Fra : Thomas

Dato : 28-03-03 00:03

"Robert Eriksen" <roeBLÅBÆRGRØD@adr.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> kan kaldes.
>
> Men bortset fra det så er Bawitdaba og American Bad Ass absolut fede

Der er nu flere numre der kan gå ind under den genre syntes jeg... F.eks.
"Devil Without A Cause"...

Han har jo også lavet numre som må betegnes som rendyrket Country...
F.eks. nummeret "Only God Knows Why"... Men også nummeret "Picture",
som er en duet med Sheryl Crow, er ren Country... Han spænder sgu vidt,
den gode hr. Kid

|Thomas|