Leder efter titlen på en film
Fra : Kenneth Olsen

Dato : 24-03-03 21:58

Jeg er blevet sat til at finde titlen på en film af min far - vist noget han
skal bruge til noget undervisning af nogle gamle grise. Det eneste han kan
sigde at at den vist er italiensk, handler om en familie, hvor moderen lige
er død, og de får så en hushjælp, husets dreng "undnytter" så vist denne
hushjælp lidt.
Nogen hvor dette får en klokke til at ringe?

Kenneth

Fra : Knud Winckelmann

Dato : 24-03-03 23:23

Således skrev "Kenneth Olsen" <kenneth@olsen.dk> i dk.kultur.film
Mon, 24 Mar 2003 21:58:28 +0100:

> [...]
>er død, og de får så en hushjælp, husets dreng "undnytter" så vist denne

Vildt gæt

Piccoli fuochi fra 1985?

<http://uk.imdb.com/Title?0089808>

Valeria Golino fra Hot shots spiller barnepige, der tager sig kærligt
af en dreng, der lever i sin egen drømmeverden.

Knud
--
Np: Makoto - Take My Soul Baby

Fra : Peter Holm

Dato : 24-03-03 23:33

"Knud Winckelmann" <knud@fabel.dk> wrote in message
> [...]
>
> Valeria Golino fra Hot shots spiller barnepige, der tager sig kærligt
> af en dreng, der lever i sin egen drømmeverden.

Jeg ved ikke om det er den film Kenneth leder efter, men det var også den
jeg havde i tankerne.
Jeg brugte så lige en time på imdb uden at finde ud af hvad den hed :o/
Uanset om du har opklaret Kenneths mysterium, så siger jeg tak for jeg nu
kan sove roligt. Man blir sgu skør når man ikke kan finde titlen selvom hele
plotlinen sidder der.
Thx
Peter

Fra : Carsten Pedersen

Dato : 25-03-03 19:16

Hej, Kenneth!

Det kunne være "Alle elsker Angela" fra 1973

http://www.imdb.com/Title?0070358

Mvh

C@rsten

Fra : Kenneth Olsen

Dato : 25-03-03 22:34

> [...]
> hushjælp lidt.
> Nogen hvor dette får en klokke til at ringe?

Fik tilsendt den danske titel via email "Alle elsker Angela", det skulle
være den rigtige film, men skal bruge den orginale titel?

Kenneth