Ny mobil?
Fra : Bill

Dato : 24-03-03 20:04

Der er frit valg, hvilke telefon skal jeg vælge som min nye? Skal afløse
Ericsson T39:

Nokia 3310 Nokia 3330 Nokia 3410 Nokia 3510 Nokia 8310
Nokia 3510i Nokia 5210 Nokia 5510 Nokia 6310i Nokia 6510
Siemens C45 Siemens S40 Siemens S45 Siemens M50
Motorola V50 Motorola T720 Alcatel 715
Ericsson R380s Alcatel 512 Ericsson R600
Ericsson T65 Ericsson T66 Ericsson T68i Ericsson T300
Ericsson T200

Min klare favorit er Ericsson T68i.

NN

Fra : Ukendt

Dato : 24-03-03 20:25

On Mon, 24 Mar 2003 20:04:23 +0100, "Bill" <sendmig@hotmail.com>
wrote:

> [...]
>Motorola V50 Motorola T720 Alcatel 715
>Ericsson R380s Alcatel 512 Ericsson R600
>Ericsson T65 Ericsson T66 Ericsson T68i Ericsson T300

Så hold dig til den. Det er en rigtig dejlig telefon.

Fra : Peter Bendtsen

Dato : 24-03-03 22:15

"Bill" <sendmig@hotmail.com> wrote:

> Der er frit valg, hvilke telefon skal jeg vælge som min nye? [KLIP]

Sålænge de har en relativ lang batteritid, en relativ god lydkvalitet og
ikke vejer for meget er kravene for hvad "der er en god mobiltelefon"
opfyldt :) Og det gør langt hovedparten, så hvis jeg var dig ville jeg bare
vælge den som du umiddelbart synes er sejest. Fx. synes jeg at min 6510 er
sej ;)

Fra : Trine K. Petersen

Dato : 25-03-03 00:32

Synd og skam, at du ikke har Nokia 6610 med i dine overvejelser. Den er
mægtig dejlig. Den købte jeg som erstatning for min Samsung T100, det var
alletiders byt. Den er også lige en tak bedre end T68i -og lidt mere dyr
klasse

Overvej denne, da den er super lækker. Dejligt design, lækker kvalitet.

Fra : Karen

Dato : 25-03-03 08:42

On Tue, 25 Mar 2003 00:32:04 +0100, "Trine K. Petersen"
<misskat@tdcadsl.dk> wrote:

> [...]
>klasse
>
>Overvej denne, da den er super lækker. Dejligt design, lækker kvalitet.

Jeg var inde i en TDK biks for at se på netop N6610, men blev fælt
skuffet over at tallene allerede var slidt af! Spurgte om det var en
dummy, eller hvordan og hvorledes, men han sagde at det altså var en
rigtig fon, og at kvaliteten af tasterne er så som så, hvis man bruger
dem meget, ryger de af...og det er jo ærgerligt, synes ikke det

Karen

Fra : Trine K. Petersen

Dato : 25-03-03 10:23

Nu skal du også tænke på, at de telefoner der hænger til udstilling på
væggen i sådan en forretning er set og (mis)brugt af mange 1000 forskellige
mennesker. Jeg har haft min i 2 mdr. mu, og tasterne er stadigvæk intakte.
Jeg kender én der arbejder i en Fona og én i en TDC forretning, de siger
begge, at det er efterligninger der er fremstillet i Asien, de lader hænge
på væggen, da det både er for dyrt og for fristende for en tyv, at nuppe
sådan én. Bagpå står der også, at den er fremstillet i Asien.

Og husk, man har altid garantien at ty til. Mine knapper på den er som de
var fra starten af, hårde og metal. Når du er i en forretning som TDC's,
skal du sige, at du gerne vil prøve at se og holde en helt ny. Dette gjore
jeg, så fik jeg samtidigt set farverne i forhold til hinanden (Grå, hvid og
sort).

Trine

Fra : Peter

Dato : 25-03-03 11:07

JEg har kigget på de indlæg her og vil helt sikkert tilslutte mig 6610'ern
da det er en genial mobiltlf. og har lige som Trine også bare sagt i
Telebutikken at jeg ville gerne se "med fingrene" på en fra lageret og kunne
sammeligne farver osv.
Jeg syntes også personligt at Displayet i 6610 er meget bedre en T68'ern.
Og så har jeg en forkærlighed for Nokia's menuer men det er jo en smagssag.

God vind med at finde den rigtige mobilos.

Peter

---

Fra : JMo.

Dato : 25-03-03 21:36

"Trine K. Petersen" <misskat@tdcadsl.dk> wrote in

[snip]
> forretning, de siger begge, at det er efterligninger der er
> fremstillet i Asien, de lader hænge på væggen, da det både er for dyrt
[snip]

Det er nu ikke "efterligninger" men såkaldte dummy'er: Den originale skal
med en lille metalklods i (for at den får den rigtige vægt). Det sker at de
kommer fra Asien, men lige så tit fra Sverige, Finland, Rusland eller hvor
telefonerne nu bliver produceret.