Cark-91 hvor meget kan genbruges til Cark-~
Fra : Michael Rasmussen

Dato : 24-03-03 19:46

Hej,

Jeg har et Nokia Cark-91 håndfrit installationssæt i min bil som passer til
Nokia 6210/6310. Nu har jeg købt en Nokia 6610 og skal have installeret et
Cark 126 håndfrit sæt.

Spørgsmålet er nu, hvor meget af det som er monteret i bilen i dag kan jeg
genbruge?

Jeg kan se, at det er den samme mikrofon der følger med, så intet problem
her. Men hvad med selve strømstikket, dvs. kablet som går fra bilens
ledningsnet til selve boxen? Hvis det kan genbruges, er det jo en smal sag
selv at skifte håndfri.

Fra : Peter

Dato : 25-03-03 14:53

Du kan bruge microfon og antenne. Resten skiftes.

Peter