gif filer
Fra : Poul E Møller

Dato : 24-03-03 18:24

Hej i Gruppen

Jeg søger efter nogle gif filer eller lign. af en streg der kan hænge sammen
rundt på hjemmesiden lidt ala den måde racer bane er opbygget på med sving
og kryds og ligeud, hvor der så skal placeres nogle ting rundt ved stegen.
jeg har set det på www.koed-3er.dk det skal være lidt i den stil.

Hilsen Poul E M

Fra : soeren

Dato : 24-03-03 18:51

Poul E Møller wrote:
> [...]
> sammen rundt på hjemmesiden lidt ala den måde racer bane er opbygget
> på med sving og kryds og ligeud, hvor der så skal placeres nogle ting

hvis du bruger windows har du jo paint, eller kan du sikkert
finde en gratis demo af et grafikprogram via google.

mvh Søren

Fra : Poul E Møller

Dato : 24-03-03 19:19

Jeg tænkte bare på om der var en nemmere måde at gøre det på, det drejer sig
jo i bund og grund ikke om mange filer "et sving" "en ligeud" og "et kryds"
med mit kendskab til paint programmer ser det lidt sort ud, det er meningen
jeg vil sætte de forskellige streger i en tabel så stregen skal fortsætte
samme sted på alle billeder.
Hilsen Poul E M

Fra : Aksel Spandet

Dato : 24-03-03 18:51

Deres side ser ud til at være bygget op af billeder...
men det burde ikke være noget problem at lave det i tabeller

mvh
Aksel

Fra : Aksel Spandet

Dato : 24-03-03 18:53

sorry kan lige se at jeg ikke helt fattede spørgsmål.....

Fra : jopa

Dato : 24-03-03 19:47

Davs du
Poul E Møller <postmaster@stardesign.dk> skrev bla:
> Jeg søger efter nogle gif filer eller lign. af en streg der kan hænge
> sammen rundt på hjemmesiden lidt ala den måde racer bane er opbygget
> på med sving og kryds og ligeud,

Tror dit ? er OT her i gruppen
prøv evt her

--
Mvh. John
www.johns-web.dk / www.jp-web.dk

Fra : Aksel Spandet

Dato : 24-03-03 20:38

Hey igen....

Du vil altså have nogle billeder... "af en streg" ??
Hvis jeg har forstået dette rigtigt, så kan jeg da hurdigt lave dem til
dig...

Fra : Poul E Møller

Dato : 24-03-03 21:14

Hej Igen
Tja det er vel noget i den stil jeg efterlyser. Kan det ikke lade sig gøre
at lave "stregen" rundt på en sådan måde.?
Hilsen Poul E M

Fra : Aksel Spandet

Dato : 25-03-03 00:29

Hey!

Jeg har lavet dette til dig ved ikke om du kan bruge det.... det er sat op i
tabeller... Og så kan du evt bruge floating elements via css hvis du ville
have noget til at ligge oven på stregen....

http://www.g-byte.dk/side/index.html

Mvh

Aksel

Fra : Poul E Møller

Dato : 25-03-03 10:39

Hej Aksel
Jeg takker mange gange for hjælpen, så må vi se om jeg kan få det til at
passe sammen, jeg havde troet at de forskellige sreger skulle sættes ind som
billeder i stedet for baggrunde det er lidt svært at få dem til at passe
sammen. men jeg kan da se på din hjemmeside er det lykkedes meget godt, også
på dine andre sider, det er jo åbenbart samme princip.
Hilsen Poul E M