Erfaringer med 6100 søges
Fra : Michael Jensen

Dato : 24-03-03 15:13

Hej!

Jeg søger nogle erfaringer fra folk som har prøvet Nokia 6100. Skriv lidt om
hvordan telefonen er. Gode og dårlige ting. Hvordan er tasterne? osv.

Venlig hilsen

Michael Jensen

Fra : Peter

Dato : 25-03-03 14:43

Hej Michael.

Jeg har haft lidt forskellige telefoner (2110, 8110, 8210, 6110, 6150, 6210,
6310, 7110, 6510, 7210, 6100 og en 7250 som jeg har p.t.) Men den jeg savner
mest er så absolut min 6100'er!

Dejlig størrelse, dejligt display og så den kendte Nokia menu struktur.
Nokia's menu er godt nok blevet kritiseret for at være forældet, men jeg
mener nu at den er nem og overskuelig at bruge. Men det er en smagssag som
så meget andet.

Så jeg kan helt klar anbefale 6100 som en god telefon. Tasterne fejler
heller ikke noget. Det eneste jeg manglede, som heller ikke er at finde i
min 7250'er er Bluetooth. Men man kan jo ikke få alt i livet.

D.v.s. at det kan man faktisk, men så skal man ha' fat på en SonyEricsson
P800 eller en Nokia 3650/7650. men så mister man den lille og lette telefon.
Har selv haft en P800. Men slap af med den på grund af størrelsen...

Peter