Ben
Fra : Erling

Dato : 24-03-03 14:56

Hej.

Jeg er en almindelig heteroseksuel mand der godt kan lide fornemmelsen af at
have barberede ben.

Er der andre der har det lige sådan?

Min kone elsker også når jeg gør det. Hun siger det føles lækkert.

Hvad er den umiddelbare reaktion?

Fra : Trine Kornum Christi~

Dato : 24-03-03 14:54

"Erling" <kys.mig.i@numsen> writes:

> [...]
> have barberede ben.
>
> Er der andre der har det lige sådan?
>
> Min kone elsker også når jeg gør det. Hun siger det føles lækkert.

Hvis I er glade, så er det vel det vigtigste. Det kan da godt være at
der er nogle der kigger i svømmehallen, men jeg tror det egentlig
ikke.

Umiddelbart kan jeg bedst lide min mand som han er og selv gider jeg
ikke bruge en masse tid, energi og penge på at fjerne/få fjernet hår
under armene og på benene.

Mvh Trine

http://www.usenet.dk
http://www.biersted.com, billig overnatning i Nordjylland

Fra : Henning

Dato : 25-03-03 03:52

> Umiddelbart kan jeg bedst lide min mand som han er og selv gider jeg
> ikke bruge en masse tid, energi og penge på at fjerne/få fjernet hår
> under armene og på benene.

Ja lad os være ved at vi ermennesker med hud og hår, med det
udseende, der blev os givet ved fødslen og senere ældes på den
måde naturen nu engang har bestemt det!

MVH
Henning

Fra : PerX ...

Dato : 30-03-03 23:50

In article <3e7fc453$0$138$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk>,
h2m@madsen.mail.dk says...

> Ja lad os være ved at vi ermennesker med hud og hår, med det
> udseende, der blev os givet ved fødslen og senere ældes på den
> måde naturen nu engang har bestemt det!

Tro du kilden til fantastisk sex er fuld accept af kroppen som den er?

Fra : Henning

Dato : 31-03-03 08:40

"PerX " <hyp1999@hotmail_remove_this_.com> skrev i en meddelelse
> In article <3e7fc453$0$138$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk>,
> h2m@madsen.mail.dk says...

> Tro du kilden til fantastisk sex er fuld accept af kroppen som den er?

Ja og accept af sig selv og sin partner som mennesker.

MVH
Henning

Fra : PerX ...

Dato : 31-03-03 11:11

In article <3e87f0d7$0$133$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk>,
h2m@madsen.mail.dk says...
> "PerX " <hyp1999@hotmail_remove_this_.com> skrev i en meddelelse

> Ja og accept af sig selv og sin partner som mennesker.

Dvs du ser det som fornægtelse af deres menneskelighed hvis man har nogle
ønsker til "beholderen" ?

Fra : Henning

Dato : 01-04-03 18:43

> Dvs du ser det som fornægtelse af deres menneskelighed hvis man har
> nogle ønsker til "beholderen" ?

Drøm, fantaser, ønsk og gør hvad man føler, er enhvers ret, men
først og fremmest er accept af sig selv, fundamentet for et godt
liv.

MVH
Henning

Fra : Alex Linaa

Dato : 25-03-03 15:48

> Hvis I er glade, så er det vel det vigtigste. Det kan da godt være at
> der er nogle der kigger i svømmehallen, men jeg tror det egentlig
> ikke.

I forbindelse med cykelsport, får jeg vokset mine ben et par gange om året i
sommersæsonen.
Jeg har ikke oplevet nogen der kigger skævt, men et par gange har en kvinde
lige skulle mærke efter om det nu også var rigtigt
Hvis du ikke lige skal gøre det i forbindelse med sport, så vil jeg sige:
Lad være! - Det er ikke ret behageligt at have almindelige bukser på glatte
ben.

vh
Alex

Fra : Peter Knutsen

Dato : 24-03-03 18:04

Erling wrote:

> Hvad er den umiddelbare reaktion?

Homofobisk.

--
Peter Knutsen

Fra : Chokmah

Dato : 24-03-03 21:39

On Mon, 24 Mar 2003 14:55:49 +0100, "Erling" <kys.mig.i@numsen> wrote:

>Hej.
>
>Jeg er en almindelig heteroseksuel mand der godt kan lide fornemmelsen af at
>have barberede ben.
>
>Er der andre der har det lige sådan?

helt afgjort ikke !!!!!!!!!

>Min kone elsker også når jeg gør det. Hun siger det føles lækkert.

hmmm..... er hun pæn ???

>Hvad er den umiddelbare reaktion?

ja det er jo selvføligt noget den enkelte må gøre op med sig selv -
men jeg må sgu i sandhedens tjeneste sige at ... jeg vil føle mig som
en idiot ved ta barbere min ben - jeg synes sgu egentligt også det er
pløk at kvinder gør det - for den sags skyld under armene.... kussen
er tomlen op ... men det andet jeg synes sfgu bare dte at skulle tage
sig sammen til at få raget kinderne Ohh det tager mig en krig at få
mig taget sammen jeg lignr altid en fra mændens hjem når der er gået
en uge .... det er keeeeeeeeeeeedeligt !
Mv.
Bo M Mogensen

Fra : Nicolai

Dato : 28-03-03 17:33

On Mon, 24 Mar 2003 14:55:49 +0100, "Erling" <kys.mig.i@numsen> wrote:

Hej "Erling",

>Jeg er en almindelig heteroseksuel mand der godt kan lide fornemmelsen af at
>have barberede ben.

Hvorfor er du nødt til at pointere at du er en almindelig
heteroseksuel mand?

Forstå mig nu ret, jeg er ikke stødt, fornærmet eller sur over noget,
men er du ikke pervers ligesom os andre, når du synes noget er
dejligt, som flertallet måske ikke lige billiger?

Det irriterer mig en lille smule at man (ikke dig som sådan) på en
måde sætter lighedstegn ved at være heteroseksuel og almindelig.
Skulle vi fortsætte den lidt den vej, så vil jeg postulere at det må
være ufattelig kedeligt at være en almindelig heteroseksuel
kvinde/mand uden særegne lyster :)

>Er der andre der har det lige sådan?

Jeg kan godt lide en total kropsbarbering, men min tålmodighed og
sarte hud gør at det som oftest højest er kønsdelene der bliver
barberet.

>Min kone elsker også når jeg gør det. Hun siger det føles lækkert.

Så synes jeg faktisk slet ikke der er nogen årsag til ikke at gøre
det.

På godt dansk: Skid hul i hvad andre synes, hvis du selv synes det er
dejligt.

Mange hilsner
Nicolai
--