Command & Conquer generals
Fra : Manse

Dato : 24-03-03 14:33

Hejsan

Pragtfuldt spil og nemt...indtil nu.....meeeeen sidder fast i kina mission
7...bliver nakket hele tiden og lige meget hvad jeg gør bliver jeg løbet
over ende.....jeg kan ikke rigtig finde en løsning........nogen der kan???

Manse

--
Informationer er da noget man søger på nettet.....

Fra : Kristian Nejsum

Dato : 24-03-03 14:52

For at gøre dig nogen forhåbninger om at vinde, må du ødelægge GLA's
Scud Storm. Den befinder sig i den øverste midte af banen. Brug dine
Generals' points på artilleri, cluster mines, EMP bombe etc. GLA har
hurtigt deres Scud Storm klar, men det ser ikke ud til at den affyres
før du har 5000 credits (nok til at bygge en Nuclear Silo). Du burde
derfor kunne nøjes med at bombe deres Scud Storm med førnævnte
specialvåben, og derefter i ro og mag ordne GLA-basen.

Opbyg din forsvarslinie på højdedraget ved byen. Dine tropper får så en
bonus når de skyder mod tropper der befinder sig lavere end dem (tror
jeg da). Du kan bygge 3-4 gatling cannons og 3-5 overlords, hvoraf én
skal have et propaganda tower. Resten kan nøjes med en gatling cannon.
Læg desuden cluster mines foran dine tropper, da det vil medvirke til at
bryde et angreb op.
Hackers skal du også bruge, da du ikke har ret mange resourcer. Brug så
mange du vil, men sørg for at de er spredt ud over din base, i tilfælde
af et angreb.

Når du har ødelagt GLA's Scud Storm, bygger du dig bare et par
Overlord-kampgrupper á f.eks. 3 med gatling, 1 med propaganda tower. De
skulle nok kunne rydde godt op :) Btw, sørg for at opgradere til Nuclear
Tanks, da det gør dine Overlords lidt hurtigere.

Mvh. Kristian Nejsum

Fra : Kristian Nejsum

Dato : 24-03-03 14:56

En lille tilføjelse: Du bliver også angrebet med Rocket Buggies. De kan
nå både Overlords og gatling cannons uden selv at blive ramt, så hav et
par Inferno Cannons klar til dem.

Fra : Manse

Dato : 25-03-03 19:18

En lille tilføjelse: Du bliver også angrebet med Rocket Buggies. De kan
nå både Overlords og gatling cannons uden selv at blive ramt, så hav et
par Inferno Cannons klar til dem.

Hejsan

Takker mange gange og prøver de gode råd af..