MS Windows
briani 27239
nogle filer til windows xp pro
Fra : tommy

Dato : 24-03-03 14:20

i skulle vel ikke ha disse filer:
IMEPADSV.EX_
IMJPCL.CH
IMJPCL.HL

Fra : Mikael Nørrelund And~

Dato : 24-03-03 14:38

tommy wrote:
> i skulle vel ikke ha disse filer:
> IMEPADSV.EX_

Jeg har 2 stk. der hedder "imepadsv.exe",
den ene ligger i "C:\WINDOWS\system32\dllcache"
og den anden i "C:\WINDOWS\ime\shared".
Der er dog ingen forskel på dem.

> IMJPCL.CH

Denne har jeg ikke på min XP Pro DK.

> IMJPCL.HL

Jeg har en "imjpcl.chm".

Disse filer fylder 1.52MB pakket med WinRAR,
hvis de evt. skal sendes til dig.

--
Mvh.
Mikael Nørrelund

Fjern 'removespamfilter' ved svar til email.

Fra : Edmund

Dato : 24-03-03 14:52

Mikael Nørrelund Andersen wrote:

Mon ikke de alle skal ende på _
Så ligger de på XP cd

IMEPADSV.EX_
IMJPCL.CH_
IMJPCL.HL_

--
Mvh Edmund

Fra : tommy

Dato : 24-03-03 14:57

Mikael Nørrelund Andersen <noerrelund@pc.dk> wrote in news:3e7f0a44$0$135
$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk:

> [...]
>
> Denne har jeg ikke på min XP Pro DK.

> Jeg har en "imjpcl.chm".
>
> Disse filer fylder 1.52MB pakket med WinRAR,

kan du ligge dem her ud

Fra : Mikael Nørrelund And~

Dato : 24-03-03 16:12

tommy wrote:
> kan du ligge dem her ud

De ligger i news:dk.binaer:

Jeg tror dog Edmund har ret i, at det er filer fra Windows
CDen du mangler.

Fra : tommy

Dato : 24-03-03 16:28

Mikael Nørrelund Andersen <noerrelund@pc.dk> wrote in news:3e7f2101$0$42626
$edfadb0f@dread11.news.tele.dk:

> De ligger i news:dk.binaer:
>
> Jeg tror dog Edmund har ret i, at det er filer fra Windows
> CDen du mangler.

ja, det er fra cd`en undskyld at jeg ikke fik sagt det

Fra : Mikael Nørrelund And~

Dato : 24-03-03 16:32

tommy wrote:
> ja, det er fra cd`en undskyld at jeg ikke fik sagt det

Så ligger de der.

Fra : tommy

Dato : 24-03-03 17:28

Mikael Nørrelund Andersen <noerrelund@pc.dk> wrote in news:3e7f260e$0$42572
$edfadb0f@dread11.news.tele.dk:

> Så ligger de der.

men jeg kan ikke få kopier dem over på harddiske, fordi jeg skal bruge dem
på harddiske

Fra : Mikael Nørrelund And~

Dato : 24-03-03 22:09

tommy wrote:
> men jeg kan ikke få kopier dem over på harddiske,
> fordi jeg skal bruge dem på harddiske

Filerne er pakket med WinRar, det kan hentes i en
prøveversion her http://rarlabs.com/download.htm

Fra : Jens Peter Karlsen

Dato : 25-03-03 04:19

Det er de nu ikke, men WinRar og et par andre pakke programmer kan
også forstå cab formatet som de er pakket i.

Fra : Mikael Nørrelund And~

Dato : 25-03-03 09:26

Jens Peter Karlsen wrote:

> Det er de nu ikke, men WinRar og et par andre
> pakke programmer kan også forstå cab formatet
> som de er pakket i.

Jeg snakker ikke om dem på CDen, men disse: