Oscar 2003
Fra : Henrik

Dato : 24-03-03 13:59

Da vi har haft strømafbrydelse i nat er min video ikke gået i gang, hvorfor
jeg ikke har optaget Oscar 2003.
Er der nogle som kan lave en kopi, eller har et bånd som jeg må låne ??

MVH

Henrik Hansen

Fra : Rune Jensen

Dato : 24-03-03 17:19

"Henrik" <hansehen@mail.tele.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
hvorfor
> jeg ikke har optaget Oscar 2003.
> Er der nogle som kan lave en kopi, eller har et bånd som jeg må låne ??

Kan du ikke bare se sammendraget i aften på DR2 kl. 21.30
Så slipper du også for reklame pauserne

Rune

Fra : Peter Brandt Nielsen

Dato : 25-03-03 17:32

Henrik skrev:
> Da vi har haft strømafbrydelse i nat er min video ikke gået i
> gang, hvorfor jeg ikke har optaget Oscar 2003.
> Er der nogle som kan lave en kopi, eller har et bånd som jeg må
> låne ??

Jeg har det på et bånd, som du vist godt kan låne, hvis du stadig
er interesseret. Send mig en mail. Jeg bor i København.

--
Peter Brandt Nielsen
http://brandtnielsen.adr.dk