MS Windows
briani 27239
Ulovlig handling ved udskrift
Fra : Jens

Dato : 24-03-03 13:21

Hej NG

Jeg benytter Windows 98 på min pc, som er tilsluttet et netværk med en
Windows 2000 server, som har en HP 5N tilsluttet.

Næsten alle mine udskrifter fungerer korrekt, men enkelte mails kan ikke
udskrives. Jeg får fejlmeddelelsen: "Programmet har udført en ulovlig
handling". Jeg kan efterfølgende skrive andre ting ud, men forsøger jeg
senere at udskrive samme mail, får jeg fejlen igen?

Hvad kan være galt?

mvh
Jens

Fra : Mikael Nørrelund And~

Dato : 24-03-03 14:48

Jens wrote:
> Hvad kan være galt?

Hvad hvis mailens indhold kopieres over i et
tekstbehandlingsprogram?
- Sådan virkede det på min tidligere skole,
jeg tror aldrig systemadministrationen fandt
fejlen.

--
Mvh.
Mikael Nørrelund

Fjern 'removespamfilter' ved svar til email.

Fra : Jens

Dato : 24-03-03 17:35

Hej "Mikael Nørrelund Andersen" <noerrelund@pc.dk> skrev i en meddelelse

> Hvad hvis mailens indhold kopieres over i et
> tekstbehandlingsprogram?
> - Sådan virkede det på min tidligere skole,
> jeg tror aldrig systemadministrationen fandt
> fejlen.

Det har jeg ikke prøvet, men det er et forsøg vær.

mvh
Jens

Fra : KsNa

Dato : 25-03-03 15:50

"Jens" <jens.claudius@get2net.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> handling". Jeg kan efterfølgende skrive andre ting ud, men forsøger jeg
> senere at udskrive samme mail, får jeg fejlen igen?

Jeg har haft samme problem og det var altid med mails med vedhæftede filer,
på det tidspunkt brugte jeg Outlook Express 5.5 og McAfee antivirus. Efter
en opdatering af McAfee som gav sort skærm med en hvid pil og intet andet,
blev McAfee afinstaleret, derved forsvandt samtidig problemet med
udskrivning af mails i Outlook Express, Hmm!.

Jeg bruger nu Outlook Express 6.0 og Norton 2002.

Mvh.
Kim

Fra : SUM

Dato : 27-03-03 23:16

> [...]
> handling". Jeg kan efterfølgende skrive andre ting ud, men forsøger jeg
> senere at udskrive samme mail, får jeg fejlen igen?

Har samme sjove problem - men det er kun og alle mail der er HTML formateret
??
Mvh Steen

Fra : Jens

Dato : 28-03-03 12:42

"SUM" <steen@sumnet.dk> skrev i en meddelelse

> "Jens" <jens.claudius@get2net.dk> skrev i en meddelelse

> Har samme sjove problem - men det er kun og alle mail der er HTML
formateret
> ??

Jeg har nu forsøgt mig med forskellige printerdrivere og efter seneste
opdaterede printerdriver, har jeg ikke flere udskriftsproblemer.

mvh
Jens