Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Manual til Canon AE1
Fra : Kurt Sørensen

Dato : 24-03-03 12:26

Hej

Jeg er kommet i besiddelse af et AE1 kamera, desværre uden manual. Da
jeg ikke er så "hård" til at fotografere endnu, kunne det jo være en
hjælp at have ved hånden

Venlig hilsen

Kurt Sørensen, Århus

Fra : Bong

Dato : 24-03-03 13:45

Prøv dette link

http://www.mir.com.my/rb/photography/companies/canon/fdresources/SLRs/ae1/in
dex.htm

Fra : Lars [8210]

Dato : 24-03-03 19:05

Kurt Sørensen wrote:
> [...]
manual. Da
> jeg ikke er så "hård" til at fotografere endnu, kunne det

Hej kurt

Her er der en original manual i pdf:

http://www.canonfd.com/pdf/ae1.pdf

--
Med venlig hilsen / Gruß

Lars

e-mail: lars9999@NOSPAMexcite.com Remove the obvious.
Besuchen Sie meine Foto-links / Visit my Photo-links /
Besøg min Foto-links:
http://home19.inet.tele.dk/ne/foto.htm

Fra : Kurt Sørensen

Dato : 25-03-03 07:33

Tak skal i have begge to.
I har lige reddet jer en plads i mine aftensbønner

Kurt

Fra : Lars [8210]

Dato : 25-03-03 07:47

Kurt Sørensen wrote:
> Tak skal i have begge to.
> I har lige reddet jer en plads i mine aftensbønner
>
> Kurt

uden manual.

Hej igen Kurt

Selv tak

Der er flere links til ældre Canon manualer på min
hjemmeside - også en del mere til din AE-1 - se under
Kamera- reparationsmanualer og Gratis manualer

Her er bl.a. de originale salgspjece fra 1981:
http://www.canonfd.com/ae1salesbrochure/ae1salesbrochure.pdf
- den er da skæg at ha'

God fornøjelse med det nye kamera

Fra : Kurt Sørensen

Dato : 25-03-03 08:41

WOW ! Det var ikke så lidt. Du skulle næsten lave en
indholdsfortegnelse i toppen af dokumentet, for overskuelighedens
skyld. Men ellers imponerende arbejde !

Tak endnu engang

Kurt

On Tue, 25 Mar 2003 07:46:36 +0100, "Lars [8210]"

Fra : Lars

Dato : 25-03-03 09:15

Kurt Sørensen wrote:
> WOW ! Det var ikke så lidt. Du skulle næsten lave en
> indholdsfortegnelse i toppen af dokumentet, for
> [...]

Hej Kurt
Det er noget jeg går og tykker på - altså hvordan jeg får
lavet det mere overskueligt.