MS Windows
briani 27239
Hvad sker der med min XP pro.
Fra : Rune Thougaard

Dato : 24-03-03 11:49

Jeg har et program der hedder FrontPage og hver gang jeg starte det op
fryser programmet det er det begyndt med her ind til for nyligt før har har
køre fint... jeg har reinstalleret det op til flere gang unden held... det
kommer frem med den der box (undlad og sende)

mvh. Rune Thougaard

Fra : Brian Tingholm

Dato : 24-03-03 13:28

> [...]
har
> køre fint... jeg har reinstalleret det op til flere gang unden held... det
Her kan jeg ikke rigtig hjælpe!! bare anbefale at bruge et andet program !!
hvis du selv kan skrive koden, vil jeg anbefale www.tsw.dk webcoder 3, den
er gratis og god !

> kommer frem med den der box (undlad og sende)
hent xp-antispy på www.xp-antispy.de så slipper du for den (og MANGE andre
trælse ting !!)

--
Hilsen Brian Tingholm

PS. Hvis du bruger hotmail eller yahoo mail, kan du ikke svare på denne mail
da jeg blokerer disse udbydere. Brug i stedet Kontaktformularene på
www.tingholm.com

Fra : Rune Thougaard

Dato : 24-03-03 14:08

> hent xp-antispy på www.xp-antispy.de så slipper du for den (og MANGE andre
> trælse ting !!)

FUCK man hvordan stiller jeg alt til bage som det var før..??
Jeg har ikke mulig hed for at stille dem tilbage... hvad sker der..?

mvh. Rune Thougaard

Fra : Mikael Nørrelund And~

Dato : 24-03-03 14:45

Rune Thougaard wrote:
> Jeg har et program der hedder FrontPage og hver gang
> jeg starte det op fryser programmet det er det begyndt
> med her ind til for nyligt før har har køre fint...
> jeg har reinstalleret det op til flere gang unden held...

Hvad siger fejl loggen i Windows?
Kontrolpanel -> Administration -> Logbog

> det kommer frem med den der box (undlad og sende)

Den kan slås fra her:
Kontrolpanel -> System -> Avanceret -> Fejlrapportering

--
Mvh.
Mikael Nørrelund

Fjern 'removespamfilter' ved svar til email.

Fra : Rune Thougaard

Dato : 24-03-03 15:38

> Hvad siger fejl loggen i Windows?

Jeg skal ordne problemet for en ven men jeg skal nok få fat i fejlen... I
DAG

mvh. Rune Thougaard

Fra : Rune Thougaard

Dato : 24-03-03 21:18

> Hvad siger fejl loggen i Windows?
> Kontrolpanel -> Administration -> Logbog

Hvad er det jeg skal finde inde i den der logbog jeg her aldrig været der
før... evt. kik på dk.binaer det har jeg lagt et screenshot jeg ved ikke om
du kan bruge det til noget..!!!

mvh. Rune Thougaard

Fra : Mikael Nørrelund And~

Dato : 24-03-03 22:17

Rune Thougaard wrote:
> Hvad er det jeg skal finde inde i den der logbog jeg
> her aldrig været der før...

Se efter en fejlbesked, enten under Program eller System.

> evt. kik på dk.binaer det har jeg lagt et screenshot jeg
> ved ikke om du kan bruge det til noget..!!!

Jeg kan ikke se det.

Fra : Rune Thougaard

Dato : 25-03-03 14:25

> Jeg kan ikke se det.

kik igen den skulle være der nu...!!

mvh. Rune Thougaard

Fra : Mikael Nørrelund And~

Dato : 25-03-03 14:42

Rune Thougaard wrote:
> kik igen den skulle være der nu...!!

Tryk og få vist de tekniske oplysninger omkring
fejlen eller kig i logbogen:

Fra : Rune Thougaard

Dato : 30-03-03 10:51

> Tryk og få vist de tekniske oplysninger omkring
> fejlen eller kig i logbogen:
> Kontrolpanel -> Administration -> Logbog

Nu har jeg lagt et billede af min log bog ud på dk.binaer så se om det er
noget du kan bruge..!!

mvh. Rune Thougaard