Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Billigste 420EX, vil betale med Visa!
Fra : Kent

Dato : 24-03-03 11:34

Hej

Lars her i gruppen fandt for kort tid siden en webshop, med
den laveste pris på Canon Speedlite 420Ex Flash, jeg har set.
Det var her: http://www.fotoversandwutz.de - 1470 kr + fragt.
Det koster den i øvrigt stadigt.

Nu er sagen bare, at jeg meget gerne vil betale med mit Visa .
Derfor er mit spørgsmål så - hvilket webshop i Europa sælger den
billigste 420Ex, som jeg kan betale med Visa?

Vh
Kent

Fra : Lars [8210]

Dato : 24-03-03 18:56

Kent wrote:
> [...]
> Derfor er mit spørgsmål så - hvilket webshop i Europa
sælger den
> billigste 420Ex, som jeg kan betale med Visa?

Hej Kent

Jeg købte rent faktisk selv en dernede - Du kan blot
overføre pengene via din netbank!

Det koster ikke alverden hvis du selv overfører ( 10 kr.
svjh) - hvis du lader banken ordne det så koster det kr. 70.

Her er en kopi af fakturaen:

Anzahl Bezeichnung Artikelnummer Einzelpreis Gesamtpreis
MwSt.

1 Canon Speedlite 420EX 197,00 EUR 197,00 EUR 27,17 EUR
(16%)

Summe: 197,00 EUR

Versandkosten: 19,95 EUR

enthaltene MwSt. (16 %): 29,92 EUR

Gesamtpreis: 216,95 EUR

Widerrufsrecht:
Sie sind an Ihre Bestellung nicht mehr gebunden, wenn Sie
binnen einer Frist von 2 Wochen nach Erhalt der Ware
widerrufen. Der Widerruf muss keine Begründung enthalten und
kann schriftlich (E-Mail genügt) oder durch Rücksendung der
Ware erfolgen. Zur Fristwahrung genügt die rechtzeitige
Absendung an:

Fotoversand Wutz GmbH, Mittelstraße 49, 88471 Laupheim

Bitte beachten Sie, dass laut Fernabsatzgesetz einige
Produkte von der Rücksendung ausgeschlossen sind. Beachten
Sie bitte hierzu unsere Vertragsbedingungen (AGB).

Gewährleistung:
Die Gewährleistung erfolgt nach den gesetzlichen
Bestimmungen. Eventuell darüber hinausgehende
Garantiezusagen ergeben sich aus den Produktbeschreibungen.

--
Med venlig hilsen / Gruß

Lars

e-mail: lars9999@NOSPAMexcite.com Remove the obvious.
Besuchen Sie meine Foto-links / Visit my Photo-links /
Besøg min Foto-links:
http://home19.inet.tele.dk/ne/foto.htm

Fra : Lars [8210]

Dato : 24-03-03 19:00

Kent wrote:
> [...]
> Derfor er mit spørgsmål så - hvilket webshop i Europa
sælger den
> billigste 420Ex, som jeg kan betale med Visa?

Hej igen Kent

Glemte at skrive disse to oplysninger:

a) hvis du bruger http://geizhals.cc/ - så er der
oplysninger om hvilke plastikkort de forskellige forhandlere
modtager.

b) Jeg er ved at sætte plastik-kort logoer på min
hjemmeside - Du kan se under Nyt udstyr - tyskland og USA -
de der er der er checket af mht hvilke - om nogen - de
modtager.
Jeg er begyndt på brugtforhandlerne, men er ikke kommet så
langt idet jeg lige i øjeblikket er ved at sætte links op
til kamera-manualer........

Fra : Kent

Dato : 24-03-03 21:39

"Lars [8210]" <lars9999@NOSPAMexcite.com> skrev i en meddelelse

> [...]
>
> a) hvis du bruger http://geizhals.cc/ - så er der
> oplysninger om hvilke plastikkort de forskellige forhandlere

Tak for hjælpen. Jeg vil tage et kig på linket til
søgerobotten. Desværre kan jeg ikke overføre penge
til udenlandske konti via min Homebanking ved
Sparekassen Thy. Det har du jo så mulighed for,
kan jeg forstå .

> [...]
> Jeg er begyndt på brugtforhandlerne, men er ikke kommet så
> langt idet jeg lige i øjeblikket er ved at sætte links op

Jeg har været inde på din hjemmeside, og du har godt nok
MAAAANGE links. Du kunne evt. øge overskueligheden ved
at lave en form for indeks foroven eller i højre side af din
hjemmeside. Det ville efter min mening gøre din side meget
bedre

Jeg siger tak for hjælpen.

Vh
Kent

Fra : Lars

Dato : 24-03-03 21:56

Kent wrote:
> [...]
> søgerobotten. Desværre kan jeg ikke overføre penge
> til udenlandske konti via min Homebanking ved
> Sparekassen Thy. Det har du jo så mulighed for,

Du kan betale din sparekasse for at gøre det. Jeg ved at
Danske Bank tager 70 kr. for det. der er stadig penge at
spare.

> [...]

din
> hjemmeside. Det ville efter min mening gøre din side meget

Maaange links - der kommer flere - jeg er igang med manualer
pt. - det er der ofte mange der mangeler......

Det er noget der er under overvejelse at gøre noget - men
det letteste er idag at bruge din browsers søgefunktion -
eller at gå alfabetisk frem....
- Jeg overvejer at opdele den i flere sider. Skal lige have
fundet de vise sten først. -`Hardware - Software -
tilbehør - og ???/eller??

Men den er nok ikke beregnet til 56 K Modems.....

> Jeg siger tak for hjælpen.

Selv tak

Fra : Leif Jensen

Dato : 24-03-03 19:09

"Kent" <Sunshine@NOSPAMpc.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> Derfor er mit spørgsmål så - hvilket webshop i Europa sælger den
> billigste 420Ex, som jeg kan betale med Visa?

Beklager, det må du selv bruge tid på, jeg gider i hvert fald ikke, det her
er en foto nyhedsgruppe.

"Luffe"

Fra : Kent

Dato : 24-03-03 19:45

"Leif Jensen" <leif_jensenNOSPAM@mail.tele.dk> skrev i en meddelelse

> Beklager, det må du selv bruge tid på, jeg gider i hvert fald ikke, det
her
> er en foto nyhedsgruppe.
>
> "Luffe"

Så lad venligst være med at svare mig, når du ikke kan finde
på noget mere intelligent at skrive!

Vh
Kent