Tastekombination for at kopiere på nokia 8~
Fra : Karsten Vinding

Dato : 24-03-03 11:30

Hej NG.

Min trofaste Nokia 8210 døde her i lørdags under et voldsomt styrt.
Displayet er ødelagt og man kan ikke få tekst frem på det. Trist når man har
købt nyt batteri om fredagen...

Telefonen virker i øvrigt fint, og man kan tale med mere i den.

Jeg har nu været ude at købe mig en anden fon, og vil gerne flytte mit
nuværende sim-kort derover. Men før jeg gør det skal jeg have alle numrene
fra telefonens hukommelse ud på kortet.

Så hvis en venlig sjæl vil hjælpe mig med hvilken taste kombination (højre
menu, pil op, pil ned, venstre menu) jeg skal trykke for at kopiere alle
numrene fra telefonen ud i kortet, ville jeg blive meget glad.

På forhånd tak.

--
Mvh, Karsten.

http://www.vinding.adsl.dk

Fra : Peter

Dato : 24-03-03 12:31

Hvad med at købe et nyt display var det ikke vildere så kan din trofaste
følgesvend måske overleve sit styrt
Peter

---

Fra : Karsten Vinding

Dato : 24-03-03 14:02

"Peter" <nyheder@direkte.org> wrote in message

> Hvad med at købe et nyt display var det ikke vildere så kan din trofaste
> følgesvend måske overleve sit styrt

Jo men nu har jeg jo købt ny telefon (3510i), og skal sådan set bare bruge
dataene fra 8210'eren.

Men hvis ikke sådan et display er alt for dyrt, kan jeg da godt overveje
det. Man kan jo forære telefonen væk bagefter.

Hvordan er det med det? Skal hele metalfronten med display skiftes
(plastikken nedenunder er også revnet) skiftes, eller kan man skifte selve
displayet?

Jeg er stadig interesseret i tastekombinationen, så jeg kan få flyttet de
data.

--
Mvh, Karsten.

http://www.vinding.adsl.dk

Fra : Rasmus Beuchert

Dato : 24-03-03 15:33

> Jeg er stadig interesseret i tastekombinationen, så jeg kan få flyttet de
> data.

Har du adgang til en bærbar computer med infrarød port eller en anden pc med
infrarød port?

For så kan du slå infrarød til med MENU og så 9

og så kan du bruge Nokia PC Suite til at lave backup med...Nokia PC suite
kan hentes på www.nokia.dk

MVH

Rasmus Beuchert