Hvor finder jeg Netscape
Fra : Alice Trauelsen

Dato : 24-03-03 11:18

Hej
Jeg har spurgt før, hvor kan jeg finde Netscape i den danske udgave, jeg
mener at kunne huske det er version 4 et eller andet. Jeg vil blive meget
glad for lidt hjælp.

--
Mange hilsner
Alice

Pas på Jer selv og hinanden

www.alice-trauelsen.dk
www.radio-luna.dk

Fra : Jens Gyldenkærne Cla~

Dato : 24-03-03 11:22

Alice Trauelsen skrev:

> Jeg har spurgt før, hvor kan jeg finde Netscape i den danske
> udgave, jeg mener at kunne huske det er version 4 et eller
> andet. Jeg vil blive meget glad for lidt hjælp.

Hvad var der galt med de svar du fik dengang?

--
Jens Gyldenkærne Clausen
MF (medlem af FIDUSO - www.fiduso.dk)

Fra : Fischer & Døssing

Dato : 24-03-03 20:05

Jens Gyldenkærne Clausen (jc@dmf.dk) skrev:

> Hvad var der galt med de svar du fik dengang?

Måske vedkommende ikke kan huske svaret længere og ej heller sted for
svaret?

--
Peter Thomas Fischer, System Administrator - 62.242.71.26
http://www.fischer.as & http://www.humlebaekonline.dk

Fra : Jan Vestergaard

Dato : 24-03-03 22:16

"Fischer & Døssing" skrev i en meddelelse

> Måske vedkommende ikke kan huske svaret længere og ej heller
sted for
> svaret?

Den anden tråd er kun 5 dage gammel, så det burde man vel kunne
huske, når man selv har startet tråden ?

--

M.v.h. Jan Vestergaard, Kildedalen 27, 3400 Hillerød
Email: jan@jNOSPAMve.dk Web: http://www.jve.dk

Fra : Jens Gyldenkærne Cla~

Dato : 25-03-03 09:59

Jan Vestergaard skrev:

> Den anden tråd er kun 5 dage gammel, så det burde man vel
> kunne huske, når man selv har startet tråden ?

....og den gamle tråd er i samme gruppe som den nye.

Hvis Alice ikke kan finde den gamle tråd vil jeg henvise til mit
daværende svar her:

Men måske er problemet at hun forventer et svar pr. mail.

Fra : Klaus Jorgensen

Dato : 25-03-03 12:04

"Jens Gyldenkærne Clausen" wrote:

> Hvad var der galt med de svar du fik dengang?

Du fortalte ikke hvor man kunne finde en dansk Netscape (og fik heller
ikke at vide om Mozilla kunne bruges).

Den seneste danske Netscape findes her :

ftp://ftp.netscape.com/pub/communicator/danish/4.51/windows/windows95_or_nt/complete_install/cc32d451.exe

/klaus

Fra : Jens Gyldenkærne Cla~

Dato : 25-03-03 12:45

Klaus Jorgensen skrev:

> Du fortalte ikke hvor man kunne finde en dansk Netscape

Nej - jeg fortalte at det ville være en dårlig ide at hente en
dansk Netscape, dels fordi det er en meget gammel version og
dels fordi Mozilla (som bl.a. laver de nye udgaver af Netscape)
kan fås på dansk.

> (og fik heller ikke at vide om Mozilla kunne bruges).

Nej - i det hele taget kom der ingen kommentarer fra Alice.

> Den seneste danske Netscape findes her :
> ftp://ftp.netscape.com/pub/communicator/danish/4.51/windows/windows95_or_nt/complete_install/cc32d451.exe

Jeg vil lige genopfriske mit link til den danske Mozilla:

<http://ftp.mozilla.org/pub/mozilla/l10n/lang/moz1.21/mozilla-win32-1.2.1-daDK-installer.exe>

Netscape 4.51 er en *meget* gammel browser - og mange sider vil
være mere eller mindre ulæselige i den. Til sammenligning er
Mozilla 1.2.1 en helt moderne browser - fuldt på højde med
nyeste versioner af Internet Explorer (på højde med er egentligt
en underdrivelse).

Fra : Christian Bohr-Halli~

Dato : 25-03-03 19:15

Jens Gyldenkærne Clausen <jens@gyros.invalid> posting:

>Netscape 4.51 er en *meget* gammel browser - og mange sider vil

Det kunne jo tænkes, at det ikke var eneste præference. Der kunne
være tale om en gammel computer, hvor en nyere Mozilla/Netscape/IE
ville være rent selvmord. Behøver jeg sige Opera

--
What is life, except excuse for death,
or death, but an escape from life.

Fra : Jens Gyldenkærne Cla~

Dato : 25-03-03 22:26

Christian Bohr-Halling skrev:

> Det kunne jo tænkes, at det ikke var eneste præference. Der
> kunne være tale om en gammel computer, hvor en nyere
> Mozilla/Netscape/IE ville være rent selvmord.

Det er muligt - men det er rent gætteri. I Alices første indlæg
skrev hun bl.a.:

| Jeg vil gerne bruge Netscape, men det skal være på dansk. Jeg ved
| godt det ikke er den nyeste udgave, men det gør ikke noget,

Ikke umiddelbart noget om at det er til en gammel maskine - men det
er ikke utænkeligt.

> Behøver jeg sige Opera

Opera er en glimrende browser, men den ligner ikke Netscape ret
meget.

Fra : alice_trauelsen

Dato : 26-03-03 11:22

Hej
Mange tak for de mange svar. Ja, jeg er en gammel "oldsag" der ikke
husker alt for godt, så jeg kunne ikke huske og finde de svar. Men nu
vil jeg prøve nogle af dem og prøve de forskellige browserer i har
skrevet om. Endnu engang tak for Jeres tålmodighed og svar.
Mange hilsner
Alice

http://www.kandu.dk/