Hvordan finde søgemaskinerne mig ?
Fra : Kenneth Holst

Dato : 24-03-03 10:50

Jeg er ved at lave en hjemmeside, men ved ikke hvad jeg skal gøre for at min
side ses, af søgemaskinerne på nettet.

M.v.h.
Kenneth

Fra : Brian Slot

Dato : 24-03-03 11:15

Du skal selv tilmelde dit site på søgemaskinerne !!!

Mvh
Brian

http://www.saftkongen.dk/

Fra : Nakita

Dato : 24-03-03 11:55

"Kenneth Holst" skrev d. 24-03-03 10:50 dette indlæg :
> Jeg er ved at lave en hjemmeside, men ved ikke hvad jeg skal gøre for
at min
> side ses, af søgemaskinerne på nettet.
>
> M.v.h.
> Kenneth

Hvis du køber bladet PC-PLANET nr. 6 der udkom 13. marts 2002, så får du
en masse gode tips til, hvordan din hjemmeside kan opdages af
søgemaskinerne.
Hilsen Nakita

http://www.kandu.dk/

Fra : Lars Raaby

Dato : 24-03-03 18:50

Kenneth Holst skrev bl.a.:
> Jeg er ved at lave en hjemmeside, men ved ikke hvad jeg skal
> gøre for at min side ses, af søgemaskinerne på nettet.

Prøv at kikke her: http://www.joyzone.dk
Der finder du svar på dine spørgsmål
Lars Raaby

Fra : Arne H.Wilstrup

Dato : 24-03-03 20:14

Find tomt sted på index-siden i Frontpage - højreklik - egenskaber -fanen
"Brugerdefineret" - brugerdefinerede variabler - knappen "tilføj"-
brugerdefineret metavariabel - under navn: keywords - værdi: (hvis din
webside f.eks. drejer sig om jura): kollektivt søgsmål, retssag, proces,
sagsøgte, sagsøge, forsvarer, forsvar, afgørelse,afgjort,afgøre,
betaling,betalt, millioner, million, penge, gysser, jurist, lov, fri
proces,klager, procederende, forbruger,kunde, undskyldt, undskyldning,anger,
brødbetynget, public relations, offentlig, PR, Anna Kournikova

(det behøver dog ikke have noget med det aktuelle websted at gøre -men lad
være med at skriver playboy - det kan skabe problemer fra Playboys side)

Nøgleordene anvendes fuldt ud hos AltaVista, HotBot
og Inktomi, men ikke hos Yahoo, Google og Lycos.

Du kan finde en omfattende guide til de ting,som søgemaskinerne anvender hos
Search Engine Watch på ww.searchenginewatch.com Dette websted giver dig også
tip til at gøre webstederne mere fremtrædende i hver søgemaskine og
webkatalog.

--
ahw