Slut med Sonofon.... Men hvad så?
Fra : Jesper Winding

Dato : 24-03-03 09:16

Nu har jeg ikke fået SMS tilkendegivelser når jeg modtager E-Mails i en uge
eller to. Hvilket egentligt var grunden til at de stadig havde mig som
kunde - for på trods af billigzone og variant er de sq for dyre efter
hånden... Og så er de simpelthen umulige at komme igennem til - jeg opgav
efter en lille halv time i fredags - kan godt være jeg er utålmodig, men det
gider jeg simpelthen ikke...

Men hvad så - Hvad er det bedste alternativ, og jeg tænker ikke bare på lige
nu - Jeg har været fast kunde hos Sonofon i 8 år - og vil have noget jeg
føler jeg kan sætte min lid til....

Og så lige en anden ting - Er det problematisk at komme ud af Sonofon?

--
Jesper

Fra : Martin L. Johansen

Dato : 24-03-03 09:21

Jesper Winding wrote:

> efter en lille halv time i fredags - kan godt være jeg er utålmodig, men
> det gider jeg simpelthen ikke...

Det er der ikke mange som gider.

Uha.. jeg ville satse på Telmore uden at blinke. www.telmore.dk

> Og så lige en anden ting - Er det problematisk at komme ud af Sonofon?

Nej, eller rettere.. det var det ikke for mig. Det er vist generelt ikke
noget problem længere.

--
Martin L. Johansen
Gør en god handel på http://shop.tux3do.com/

Fra : Frank

Dato : 24-03-03 09:26

On Mon, 24 Mar 2003 09:21:00 +0100, "Martin L. Johansen" <ares@c.dk>
wrote:

>Nej, eller rettere.. det var det ikke for mig. Det er vist generelt ikke
>noget problem længere.

Jeg sagde mit abb op for vel 14 dage siden og det var ingen problemer
med så det har de vist fået styr på.

Hilsen
Frank W.

Fra : Jesper Winding

Dato : 24-03-03 09:29

Jeg troede faktisk at det var det nye selskab der flyttede en over - hvis
jeg siger mit ab. op hos Sonofon mister jeg vel mit nummer?

--
Jesper

Fra : Martin L. Johansen

Dato : 24-03-03 09:34

Jesper Winding wrote:

> Jeg troede faktisk at det var det nye selskab der flyttede en over - hvis
> jeg siger mit ab. op hos Sonofon mister jeg vel mit nummer?

Ja! Det må du endelig ikke gøre! Det er Telmore (eller hvem det nu er du
skal over til) som skal opsige det.

Det er meget vigtigt at du ikke selv prøver på noget..

Fra : Jesper Winding

Dato : 24-03-03 10:17

Jeg ringede lige til Telmore - efter valgmulighed med at trykke 1 for
support eller 2 for noget andet (havde trykket 1) Var der en pige i røret -
fra opkald til pige i røret, max 6 sekunder!!! Sonofon - You can kiss my A..
goodbye....

Ikke flere besvarelser på denne tråd nødvendig - har besluttet mig for
Telmore.

--
Jesper

Fra : Martin L. Johansen

Dato : 24-03-03 10:36

Jesper Winding wrote:

> [...]
> - fra opkald til pige i røret, max 6 sekunder!!! Sonofon - You can kiss my

Sådan er Telmore bare. Det er super service. Og så er pigerne søde

> Ikke flere besvarelser på denne tråd nødvendig - har besluttet mig for
> Telmore.

Kan jeg godt forstå. Velkommen.

Fra : Salva

Dato : 24-03-03 23:32

"Jesper Winding" <jesperw@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
A..
> goodbye....
>
> Ikke flere besvarelser på denne tråd nødvendig - har besluttet mig for

Haha. Velkommen :)
Det ser ud til, at jo flere vi bliver jo mindre bliver taksten... :)

Fra : Fischer

Dato : 24-03-03 09:34

> Jeg troede faktisk at det var det nye selskab der flyttede en over - hvis
> jeg siger mit ab. op hos Sonofon mister jeg vel mit nummer?

Ja, du skal bare lade dit nye selskab gøre det.
Hvis du vælger Telmore, så sender de bare en fuldmagt du skal underskrive.
Så klarer de resten. Super service.

*Fischer

Fra : Dennis Enøe

Dato : 24-03-03 10:34

"Fischer" <myfischer87@get2net.dk> wrote in message
> Ja, du skal bare lade dit nye selskab gøre det.
> Hvis du vælger Telmore, så sender de bare en fuldmagt du skal underskrive.
> Så klarer de resten. Super service.

De tager sågar en slåskamp op med TDC hcir det er nødvendigt, TDC
ville ikke lade min Mor få sit nummer med til Telmore da virksomheden
hed det samme som hende selv, så mente de ikke man måtte, meeeen
Telmore klarede den efter nogen slåskamp

Dennis

Fra : Frank

Dato : 24-03-03 09:24

On Mon, 24 Mar 2003 09:16:03 +0100, "Jesper Winding"
<jesperw@tdcadsl.dk> wrote:

>Og så lige en anden ting - Er det problematisk at komme ud af Sonofon?

Nej, det er det ikke. Jeg sendte dem en alm brev med posten
(Postdanmark) hvor jeg skrev at jeg ville opsige mit abb og ønskede en
bekræftelse derpå. Fik svar ret hurtigt efter, tror det var 3-4 dage,
så det er ret nemt.

Hilsen
Frank W.

Fra : ØD

Dato : 24-03-03 11:40

ved godt at du ikke vil have flere svar.. men jeghar lige fået en sms fra
telmore... Minutpris nedsat med 10 øre til 1.10 kr. i minuttet og
selvfølgelig 20 pr sms

Hilsen

Andy

Fra : _Golfine_

Dato : 24-03-03 12:33

"Jesper Winding" <jesperw@tdcadsl.dk> wrote in message
> [...]
uge
> eller to. Hvilket egentligt var grunden til at de stadig havde mig som

Hvis du skifter til telmore, så har de heller ikke den service..?
men prisen er ok...
/allan

Fra : Jesper Winding

Dato : 24-03-03 16:24

Jeg kan såmænd fint leve uden servicen - bare den "manglende" service er
god. Forstået på den måde at man får ting at vide, og helst i forvejen hvis
ting ændres. På den måde kan du forholde dig til ændringerne eller finde et
supstitut. Her ved Sonofon bliver jeg jo skidt på... Jeg hader at blive
skidt på....

--
Jesper

Fra : Per Thomsen

Dato : 26-03-03 13:41

> uge
>
> Hvis du skifter til telmore, så har de heller ikke den service..?
> men prisen er ok...

Nej de har ikke den service, men du betaler heller abbonoment.

Jeg siger farvel Sonofon efter 8 (otte) år.

Per

Fra : B&P

Dato : 25-03-03 20:00

Prøv at tjekke Telia`s XPress...
Du betaler 120,- /mdr. og så kan du sms`se gratis...

www.telia.dk

Bente

Fra : Martin L. Johansen

Dato : 26-03-03 13:38

B&P wrote:

> Prøv at tjekke Telia`s XPress...
> Du betaler 120,- /mdr. og så kan du sms`se gratis...

Fanme dyrt abb... 600sms'er er altså mange at _skulle_ sende hver måned for
at det kan betale sig..

Fra : Jesper Winding

Dato : 26-03-03 14:40

Plus at de er nogle røvhuller der æder din telefonregning og er umulige at
snakke med hvis du endelig kan komme igennem til dem. De er umulige at
slippe af med, og bliver ved med at sende regninger lang tid efter du har
opsagt dit abb. Og nægter at have noget kendskab til nogen som helst form
for kode der kan låse telefonen op efter et halvt år! Jeg kan kun anbefale
folk til ikke at bruge Telia. det inkluderer de fleste af de telefoner der
findes på wanna-save. Jeg fatter ikke at de ikke får en aftale med et andet
teleselskab...

--
Jesper

Fra : Martin L. Johansen

Dato : 26-03-03 15:40

Jesper Winding wrote:

< findes på wanna-save. Jeg fatter ikke at de ikke får en aftale med et
> andet teleselskab...

Fordi Telia er dem som nok yder størst tilskud, hvilket betyder Wannasave
kan sælge billige mobiler til alle poptøserne, som får deres forældrer til
at stå for abb., og disse forældrer finder så senere ud af hvor _dumt_ det
var at tegne abb. hos Telia, qua hvad du fortæller og hvad der har været
fremme i medierne så tit. Nu har Telia så endda fået deres egen
reklameblok, dog "under cover" hos EB

Ja som I nok kan læse så er jeg ikke den største fortaler for Telia.

Desværre er der mange folk som udelukkende kigger på prisen på mobilos og
hvad abb. er rager dem en papand "for det er vel ligeså godt som alle de
andre"... GU ER DET EJ!! Think you da lige a little about

Fra : Lars Wolos

Dato : 27-03-03 21:53

"B&P" <bente76@tdcadsl.dk> wrote in message news:3e80a72b$0$24678$edfadb0f@dread14.news.tele.dk...

> Prøv at tjekke Telia`s XPress...
> Du betaler 120,- /mdr. og så kan du sms`se gratis...

Også til udlandet?

Lars