MS Windows
briani 27239
hjælp......XP tager magten
Fra : Kirsten Lehd

Dato : 24-03-03 07:44

Jeg har fået et kæmpeproblem....det sker at min pc opfører sig højest
mærkværdigt...
Pludselig begynder den at åbne alt muligt, hvert eneste bevægelse med musen
åbner flere vinduer og alle mulige ting bliver åbnet.
Jeg havde engang på en anden pc et program for småbørn hvor der skete ting
på skærmen bare de rørte ved musen og sådan føler jeg det nu.
Jeg kan kun slukke for strømmen når det sker og så starte igen, men nu er
det sket flere dage i træk og jeg har WINXP og en opdateret Norton
virusscanner som ikke finder noget.
Er der hjælp at hente ?
Min pc starter også op hver eneste gang jeg tænder med at scanne E-drevet,
også selv om jeg har lukket rigtigt.
mvh Kirsten

Fra : DWM

Dato : 24-03-03 08:15

"Kirsten Lehd" <¤@spam.dk> skrev i en meddelelse news:b5m9fs$n3h$1@sunsite.dk...
> [...]
> Er der hjælp at hente ?
> Min pc starter også op hver eneste gang jeg tænder med at scanne E-drevet,

Prøv at downloade add aware fra denne adresse og derefter kør programmet.
http://www.lavasoftusa.com/support/download/
Det kan måske finde ud af hvad der er galt.

/Kenneth Iversen

Fra : Kirsten Lehd

Dato : 24-03-03 10:24

"DWM" <no.valid.email.address@for.you.duh> skrev i en meddelelse
> [...]
> Det kan måske finde ud af hvad der er galt.
>
> /Kenneth Iversen
>
> How to Remove Linux and Install Windows 2000 or Windows NT:

Hej
Jeg hentede programmet og kørte det og ups.....det fandt mere end 300 filer
/programmer som der kom advarsler imod.
Jeg kan dog ikke overskue programmet endnu, så jeg tør ikke rigtigt bare
slette, men har foreløbigt valgt karantæne..
Jeg får lyst til at formattere skidtet igen, men det er for stort et arbejde
;-(
mvh Kirsten

Fra : Anders Lund

Dato : 24-03-03 10:56

Kirsten Lehd wrote:

> [...]
> Jeg kan dog ikke overskue programmet endnu, så jeg tør ikke rigtigt
> bare slette, men har foreløbigt valgt karantæne..

Mange af de filer den finder kan også være cookies - som ikke har noget
afgøre med dit system. De kan hurtigt komme til at være den største del af
alle de filer Ad-aware har fundet.

> Jeg får lyst til at formattere skidtet igen, men det er for stort et
> arbejde ;-(

Vent lidt med det - se om dit system ikke køre videre uden alt det skrammel
du har sat i karantæne.
--
Anders Lund - spam2003@andersonline.dk
"The real question is this: If no human being can ever

Fra : Brian Tingholm

Dato : 24-03-03 13:21

> Jeg får lyst til at formattere skidtet igen, men det er for stort et
arbejde

gør det, og lav en Norton Ghost (tm) så tager det ikke ret meget over 20 min
at starte på en frisk næste gang !!

--
Hilsen Brian Tingholm

PS. Hvis du bruger hotmail eller yahoo mail, kan du ikke svare på denne mail
da jeg blokerer disse udbydere. Brug i stedet Kontaktformularene på
www.tingholm.com

Fra : Fly Christensen

Dato : 24-03-03 08:29

On Mon, 24 Mar 2003 07:44:07 +0100, "Kirsten Lehd" <¤@spam.dk> wrote:

> [...]
>Pludselig begynder den at åbne alt muligt, hvert eneste bevægelse med musen
>åbner flere vinduer og alle mulige ting bliver åbnet.

Hvilken mus har du? Hvis den er trådløs kan det være batterierne der
skal skiftes. Forkerte signaler fra en mus kan få de særeste resultater.

Fly

--
In space nobody will hear your cream

Fra : Kirsten Lehd

Dato : 24-03-03 10:22

> Hvilken mus har du? Hvis den er trådløs kan det være batterierne der
> skal skiftes. Forkerte signaler fra en mus kan få de særeste resultater.

> [...]

Jeg har tidlige haft problemer med musen der ikke ville lystre, men det er
ikke en trådløs, jeg kan dog godt tænke mig den måske er skyld i
problemerne..jeg prøver at skifte den med en anden.
mvh Kirsten