BK6 ny opdatering
Fra : Chris Gade Oxholm Sø~

Dato : 23-03-03 23:32

Ny version af BK6 - med ny ane udskriftsmulighed
Nyeste version hedder nu 6.1.14
Nyeste opgraderingsfil kan hentes på denne adresse:
http://www.bkwin.net/bkupdtF.EXE eller via min web-side
www.brotherskeeper.dk
(ca. 6 Mb) Hvilket jeg vil anbefale at hentes og dermed får Brothers Keeper
opgraderet til nyeste version.

Det er en ny ane udskriftsmulighed.
Det er muligt at få medtaget alle søskende til ens aner, samt at disse får
medtaget deres begivenhedsdata. Og såfremt der er halvsøskende kan disse
også medtages, med angivelse af hvilke forældre der er til de enkelte
søskende til ens ane.
Brugerfladen for denne udskriftsdel, er dog i øjeblikket ikke oversat til
dansk, men så snart dette er muligt - kræver at jeg kender hvilke
programlinjer hvor den danske tekst skal stå, kommer der en ny dansk
sprogfil. Mere herom så snart der er nyt på dette område.

Chris Gade Oxholm Sørensen
support@brotherskeeper.dk

BK - software - opdatering - manual - www.brotherskeeper.dk