Download til M50
Fra : Allan E

Dato : 23-03-03 22:50

Jeg har for nyligt anskaffet mig en Siemens M50 med Java understøttelse.

Jeg har fået wap konfigureret på den, så jeg nu kan surfe på internettet

Problemet kommer blot når jeg prøver at downloade applikationer til den fra
Siemens wapside.
Jeg kan fint vælge den applikation jeg vil hente, men efter at have stået et
par sekunder og forsøgt at downloade får jeg meddelelsen: "Fejl ved
overførsel".

Er der andre der har oplevet samme fejl, og er det evt siemens sider det er
galt med eller er det noget jeg mangler på mig telefon?

Mvh Allan

Fra : Frank K. Jensen

Dato : 24-03-03 00:51

"Allan E" <allan_ege@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]

er
> galt med eller er det noget jeg mangler på mig telefon?

Jeg har samme problem med min C55 (sonofon), og jeg har ikke kunne finde en
løsning. Jeg snakkede med dem nede i sonofon butikken, hvor jeg købte den,
og de sagde, at de kendte problemmet, og arbejdede på at løse det. Det var 1
månede siden :-/

Mvh Frank