Klædefabrikant Carl Jensen, Brede Klædefab~
Fra : H L Idestrup

Dato : 23-03-03 20:59

Mon jeg skulle være så heldig, at nogen kender de bibliografiske data for
ovennævnte person?

Jeg er også interesseret hvilke børn (også plejebørn) han eventuelt havde.

--
Med venlig hilsen / Kind regards / Mit freundlichen Grüßen
Henriette Idestrup (www.idestrup.dk)

Fra : H L Idestrup

Dato : 24-03-03 08:28

Jeg mener selvfølgelig BIOGRAFISKE data.

Det er da utroligt, hvad man kan komme til at skrive !

Fra : JØRGEN FASMER

Dato : 24-03-03 17:39

Har du spurgt på lokalhistorisk arkiv på Friboeshvile i Lyngby?

Hilsen
Jørgen Fasmer. Virum (Født i Idestrup 1929)

<3e7eb1de$0$190$edfadb0f@dread15.news.tele.dk>...

Fra : H L Idestrup

Dato : 24-03-03 21:23

Ja, men svaret er ikke dukket op endnu.

Jeg har imidlertid nu fundet ud af, at han blev kompagnon i 1887 og levede
1853-1922, så arbejdet skrider fremad. Men hvis andre skulle arbejde på ham
også, så er jeg interesseret i kontakt med dem dem.