De nye Scierra stænger: Er der nogen der h~
Fra : Leif

Dato : 23-03-03 20:52

Har prøvet begge, men da jeg ikke er den helt store fluefisker; kun 182 cm

har jeg ikke kunnet udvælge en af dem. Det virker som om, at HMS er mere
rystende
i spidsen når den lægger linen ud hvor jeg opfatter HM2 som yderst stille.

Men jeg har også kun lige prøvet et par enkelte kast i baghaven ved en
forhandler.

Går efter en 9,6 #7 som all round stang til å, P&T og kysten.

Alle kommentarer er velkomne, Leif

Fra : Leif

Dato : 14-04-03 13:04

Endte med en HMS 9,4 6/7 så nu er det bare afsted....