Er her plads til lidt pral??
Fra : Pernille og Jesper

Dato : 23-03-03 20:13

...vi har nemlig haft en virkelig god dag i Assentoft

Polgara var for en gangs skyld alene i sin klasse, fik sit CAC, og
dommeren kunne oven i købet godt lide hende...

Og Choko er en stjerne - fik sit CAP selv om der var en konkurrent der
var 3 år ældre end Choko, vandt nomineringen over en skovkat, og så gik
hun sør'me hen og blev BOX også. Det var helt uventet - selv om jeg om
formiddagen for sjov sagde at jeg godt lige kunne bruge et BOX også....

Så det var en glimrende udstilling - der var jo også flere andre der gik
godt for, lad os endelig høre!

/Pernille

Fra : Henrik Pedersen

Dato : 23-03-03 20:39

Pernille og Jesper <nospam@brunholm-scharff.dk> writes:

> [...]

> gik hun sør'me hen og blev BOX også. Det var helt uventet - selv om
> jeg om formiddagen for sjov sagde at jeg godt lige kunne bruge et BOX

Tillykke med det
Og ja alle andre kan få plads til at prale/være stolte så hvorfor ikke
også jer..*GG*

--
Med venlig hilsen & miauu
Henrik & Melissa

Fra : Birgitte

Dato : 23-03-03 21:15

"Pernille og Jesper" <nospam@brunholm-scharff.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> formiddagen for sjov sagde at jeg godt lige kunne bruge et BOX også....
> Så det var en glimrende udstilling - der var jo også flere andre der gik

Ja der er altid plads til pral
Et kæmpestort tillykke med det kanonflotte resultat,- dejligt at ens
barnebarn står så flot på scenen
Du havde virkelig sat hende flot op, fortsæt du det gode arbejde
Knus fra Birgitte, der også vil prale af at alle mine afkom enten fik BIV
eller NOM og at Joker klarede første udstilling til UG fik nemlig EX 1
BIV

Fra : Battlefield´s

Dato : 23-03-03 21:17

Et stort tillykke til alle med de flotte resultater i week-enden.
Hilsen Vibeke og Battlefield-misserne

"Birgitte" <birgitte@truetrust.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> Knus fra Birgitte, der også vil prale af at alle mine afkom enten fik BIV
> eller NOM og at Joker klarede første udstilling til UG fik nemlig EX 1

---

Fra : Louise Viborg

Dato : 23-03-03 21:44

Ja, jeg har jo rendt og tillykket hele dagen idag, synes jeg *G* Men
tillykke igen til jer alle sammen
Gonzo er lige kommet i åben klasse og fik sit CAC og fik BIV også. Så
vi er meget glade og tilfredse. Og Gonzo var meget meget glad for at
komme hjem til sin bedste veninde, BlueBell igen. De har bare rendt
rundt sammen hele tiden siden vi kom hjem

Tak for en god dag alle sammen

Knus, Louise
Shuno Zahra's norske skovkatte - KILLINGER VENTES I UGE 15
www.shunozahra.dk

Fra : Birgitte

Dato : 24-03-03 18:37

"Louise Viborg" <nospam@shunozahra.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> Tak for en god dag alle sammen
> Knus, Louise
> Shuno Zahra's norske skovkatte - KILLINGER VENTES I UGE 15

Tillykke Louise og Jacob med det flotte resultat på Gonzo, han er en dejlig
dreng, og hvor havde I sat ham flot op
Fortsæt i sådan og I skal nok se resultater.
Knus fra Birgitte den stolte opdrætter
www.truetrust.dk

Fra : Louise Viborg

Dato : 25-03-03 16:17

Hej Birgitte!
Ja, det kan du da sagtens sige når du selv har givet ham "the final
touch" og reddede hans fedthale

Fra : Birgitte

Dato : 25-03-03 18:59

> [...]
> touch" og reddede hans fedthale
> Knus, Louise
> Shuno Zahra's norske skovkatte - KILLINGER VENTES I UGE 15

Jamen Louise,- han var flot vasket
Jeg står altid med en hjælpende hånd,- nogengange skal jeg blot hentes
Knus fra Birgitte
www.truetrust.dk

Fra : Louise Viborg

Dato : 25-03-03 20:47

On Tue, 25 Mar 2003 18:59:02 +0100, "Birgitte" <birgitte@truetrust.dk>
wrote:

Jamen Louise,- han var flot vasket

L: Ja, men stadigvæk er jeg dig evigt taknemmelig for at du fiksede
den fedthale. Puuuuha

>Jeg står altid med en hjælpende hånd,- nogengange skal jeg blot hentes

L: Jo, hvis man kan finde dig *GG*

Fra : Birgitte

Dato : 25-03-03 23:21

> L: Jo, hvis man kan finde dig *GG*
> Knus, Louise

Hehe,- det kan være svært,- skal jo kigge til mange misser
Hjælpe lidt til her og der,- men I fandt mig da *S*
Ved godt jeg ind imellem prøver at gemme mig, men det er nu mest når der
skal spises *S*
Knus fra Birgitte "der igen står klar til at hjælpe i Odense"
www.truetrust.dk

Fra : Christina K

Dato : 27-03-03 20:24

C: Ja, Louise det kender jeg godt *LOL*

> [...]
der
> skal spises *S*

> Knus fra Birgitte "der igen står klar til at hjælpe i Odense"

Hej Birgitte

Det lyder sørme godt!! Hvem skal I have med til Odense?

Missemiau Christina
--
www.purpletribes.dk

Fra : Birgitte

Dato : 28-03-03 05:22

"Christina K" <christinakfjerndette@adr.dk> skrev i en meddelelse

> C: Ja, Louise det kender jeg godt *LOL*

Ja ja,- hvis I rendte bare halvt så hurtig som mig på en udstilling,- så var
I også svære at få øje på *GG* Rot I Jer bare sammen *S*

>Hvem skal I have med til Odense?

Vi skal have Joker med Berlinetta er taget med Charlotte til Holland,
hvor jeg så skal møde hende klar til udstilling d. 20-21/4

> Missemiau Christina
> www.purpletribes.dk

Missehilsner fra Birgitte
www.truetrust.dk

Fra : Henrik Pedersen

Dato : 24-03-03 00:03

"Birgitte" <birgitte@truetrust.dk> writes:

> Knus fra Birgitte, der også vil prale af at alle mine afkom enten fik BIV
> eller NOM og at Joker klarede første udstilling til UG fik nemlig EX 1
> BIV

Nåe der kan man jo bare se...
Jeg er ikke alene om mit syn på jeres misser..*SS*

Fra : Birgitte

Dato : 24-03-03 18:40

"Henrik Pedersen" <misbams-meow@edb.dk> skrev i en meddelelse

> [...]

> Henrik & Melissa
> http://misbamsen.dk
> brought to you by..gnus Do not fear the penguin

Jeg var også utrolig stolt over at alle mine børn og børnebørn klarede sig
så flot, men de nye ejere skal også have del af rosen, det er dem der har
sat kattene op og fremvist dem på bedste vis
Men skønt at ens arbejde bære gevinst
Tak for dine rosende ord...
Et kæmpe missekram til Melissa, der altid hepper på mig og et varmt forårs
knus til dig fra mig
Birgitte
www.truetrust.dk

Fra : Henrik Pedersen

Dato : 24-03-03 20:00

> [...]

> så flot, men de nye ejere skal også have del af rosen, det er dem der har
> sat kattene op og fremvist dem på bedste vis

Jae men ejerne/slaverne kan jo også bare skrive her så får de jo også
et tillykke..*S*

> Men skønt at ens arbejde bære gevinst

Yeps bare nr 1. En finfin anvisning på at de valg som er truffet ikke
er helt hen i vejret...*G*

> Tak for dine rosende ord...
> Et kæmpe missekram til Melissa, der altid hepper på mig og et varmt forårs
> knus til dig fra mig

Skulle sende et stort spinbrum med næsemøz tilbage fra Melissa
Og fra mig et lige så varmt forårs knus tilbage

Fra : Dan Mortensen

Dato : 24-03-03 08:21

Pernille og Jesper wrote:
> ..vi har nemlig haft en virkelig god dag i Assentoft

Hej,

Vores lille nye skovtrold Sirius havde også en dejlig dag i Assentoft, han
blev EX1 og tabte BIV til sin mor og NOM til sin søster så det blev i
familien

/Marianne & Dan
DK Sollok
http://www.sollok.dk/katte

Fra : Sanne Schmidt

Dato : 24-03-03 09:09

Tillykke til jer alle sammen, altid dejligt når det går godt!
Var desværre ikke med denne gang men kommer i Odense med hele 3 katte, så vi
ses der

Hilsen Sanne

www.silver-heart.dk
killinger ventes i uge 17

Fra : Gitte S. Eriksen

Dato : 24-03-03 09:23

Hejsa

Ja stort tillykke til alle her fra også, vises i Odense hvor vi også møder
op, med hele 4 katte

MVH
Gitte
DK Sacala´s Norske Skovkatte - Killinger Tilsalg
www.sacala.dk

Fra : goofy

Dato : 24-03-03 10:24

Hej Pernille

Et stort tillykke herfra,

Sonja & Steen Vinbæk

Fra : Grit Wessel

Dato : 24-03-03 15:39

> Så det var en glimrende udstilling - der var jo også flere andre der gik
> godt for, lad os endelig høre!

Nu håber jeg, at denne Assentoft-pral-tråd må inficeres med lidt Berlin-pral
også?

Galadriel er blevet champion i går. Lørdag fik hun sit CAC (havde 2
konkurrenter) og blev BIV. Søndag fik hun sit CAC (havde 3 konkurrenter) og
blev NOM.
Iphi havde ikke nogen konkurrenter nogen af dagene, så hun fik sine CAPIB'er
begge dage. Phizackerley fik sit CAPE om lørdagen og blev EX2 om søndagen,
men det var godt nok svært at ødelægge det gode humør med det - jeg er bare
så glad for, at Galadriel er blevet champion og dermed sluppet ud af åben
klasse (i NFO gr. VI).

MVH Grit

--
Ginkgo Norske Skovkatte
http://www.dk-ginkgo.dk/

Fra : Birgitte

Dato : 24-03-03 15:55

"Grit Wessel" <ng@dk-ginkgo.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
bare
> så glad for, at Galadriel er blevet champion og dermed sluppet ud af åben

Hej Grit
Tillykke med de flotte Berliner resultater
Skal du også til Holland?
Missehilsner fra Birgitte
www.truetrust.dk

Fra : Grit Wessel

Dato : 24-03-03 18:02

> Tillykke med de flotte Berliner resultater
> Skal du også til Holland?

Hej Birgitte

Ja, på et eller andet tidspunkt skal jeg. Indtil videre har jeg kun
udstillet i DK, Sverige og Tyskland, så min verden skal vist snart udvides
Måske til efteråret eller næste forår, hvis jeg falder over en
interessant udstilling på det rigtige sted og tidspunkt.
Men lige nu har jeg ikke nogen planer - man er vel studerende på SU...

MVH Grit

--
Ginkgo Norske Skovkatte
http://www.dk-ginkgo.dk/

Fra : Henrik Pedersen

Dato : 24-03-03 16:13

"Grit Wessel" <ng@dk-ginkgo.dk> writes:

> Nu håber jeg, at denne Assentoft-pral-tråd må inficeres med lidt Berlin-pral
> også?

Tillykke med titel og certifikater

Fra : Pernille Scharff

Dato : 24-03-03 16:17

Tillykke til dig og misserne! Vi ses i dommerringen i Odense - tænk, jeg
skal have to hunkastrater med og de har begge to konkurrence om cert'et, det
er da uhørt....

/Pernille

Fra : Christina K

Dato : 24-03-03 17:44

Pernille og Jesper <nospam@brunholm-scharff.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:3e7e073f@news.wineasy.se...
> [...]
også....

> Så det var en glimrende udstilling - der var jo også flere andre der

Hej Pernille

Tillykke med dine fine resultater, jeg havde slet ikke sanset at du
havde en til NOM, det var nok fordi at jeg gik i min egen lille
stressede rus.
Jeg er også ovenud lykkelig for vores, Boogaloo fik sit andet CAC og
Calibra den skønne dreng gik hen og fik sit første BIV og blev tilmed
nomineret. Pokalerne er stillet berøring op og vi går og beundrer dem,
mens vi siger til ham at han er bare den dygtigste.

Så nu er der kommet blod på tanden og udstillingstilmeldingerne flyver
afsted *GG*

Hygge Christina
--
www.purpletribes.dk

Fra : Birgitte

Dato : 24-03-03 18:44

> [...]
> mens vi siger til ham at han er bare den dygtigste.
> Så nu er der kommet blod på tanden og udstillingstilmeldingerne flyver

Hej Christina
Jamen vi glæder os da også over Calibra's flotte resultat og siger også
tillykke til Boogaloo
Husk nu lige at mine Carsten om at "skyllllllllllllllllllllllllllllllllle"
til Odense udstillingen *GG*
Missehilsner fra Birgitte
www.truetrust.dk

Fra : Christina K

Dato : 24-03-03 19:58

> Hej Christina
> Jamen vi glæder os da også over Calibra's flotte resultat og siger
> [...]

Hej Birgitte
Ja, vi skal åbenbart have skåret det ud i pap, før vi forstår det. Vi
lærer det vel på et tidspunkt.*SS*
Jeg er helt oppe og køre over hans resultat og kollegaer må finde sig i
lange forklaringer om CAC, CACIB, titler og nomineringer, det er nok
derfor at de kigger så underligt på mig*GG*

Hilsener Christina

Fra : Birgitte

Dato : 24-03-03 22:20

> [...]

> lange forklaringer om CAC, CACIB, titler og nomineringer, det er nok
> derfor at de kigger så underligt på mig*GG*

Ja der bliver nok at forklarer,- husker godt venner og families underlige
ansigtsudtryk når vi omtalte cac cacib cagcib og cace samt biv nom bis bob
osv.... *GG*
De rene titler som Campion International Champion Grand Internation Champion
og Europa Champion kunne de til nød hitte ud af *S*

Nogengange skal man have alt skåret ud i pap *GG* Forstod heller ikke rigtig
hvordan Calibra's hvide poter pludselig blev grågule *S*
Giv ham tennissokker på efter vask næste gang i skal på udstilling, *S* men
husk at tage dem af inden fremmøde *GG* Fniss
Missehilsner fra Birgitte
www.truetrust.dk

Fra : Christina K

Dato : 25-03-03 17:27

> [...]
*S* men
> husk at tage dem af inden fremmøde *GG* Fniss

Hej igen
Næste gang prøver vi at vaske ham dagen før, så tidligt på dagen som
muligt. Så vil vi også prøve at undgå at han kommer i nærheden af vores
byggerod, det er ikke godt. Men han er et svineøre *GG*

Hygge Christina
--
www.purpletribes.dk

Fra : Henrik Pedersen

Dato : 24-03-03 20:05

"Christina K" <christinakfjerndette@adr.dk> writes:

> [...]
> nomineret. Pokalerne er stillet berøring op og vi går og beundrer dem,
> mens vi siger til ham at han er bare den dygtigste.

Tillykke med dem

Fra : Marie Bech Jensen

Dato : 24-03-03 18:26

Tillykke til jer alle sammen...osse "berlinerne"..og ja Gritt, ka godt
forstå din glæde over at være ude af åben i gr vi..pyhhh.
Vi har billeder på hjemesiden www.ShaggyTail.dk fra Assentoft.
jeg tror osse jeg har et par billeder af den der "frække" MCO som tillod sig
at slå en skovkat! hrmf! nej spøg til side, tillykke med det pernille..sende
en amil hvis du vil ha dem.
venlig hilsen Rie

Fra : Birgitte

Dato : 24-03-03 18:46

"Marie Bech Jensen" <Rie@ShaggyTail.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
sig
> at slå en skovkat! hrmf! nej spøg til side, tillykke med det

Hej Rie
Ihhhhh hvor var det skønt at møde og snakke med dig og din mand i Assentoft
I er altså bare søde mennesker begge to, og vi tager imod kaffetåren
inden længe *S*
Giv alle dine skønne katte en varm nuzzetur fra mig.
Missehilsner fra Birgitte
www.truetrust.dk

Fra : Nina, Tender Tribes

Dato : 24-03-03 19:08

, tillykke med det pernille..sende
> en amil hvis du vil ha dem.
> venlig hilsen Rie

Hvis det er Choko-pigen på udstillingen som du har billeder af, så må jeg
ikke nok også se dem?

Hilsen Nina

Fra : Nina, Tender Tribes

Dato : 24-03-03 18:37

Ja, det er der bestemt.
I fortjener et stort tillykke herfra .

Tillykke, og tak fordi du er som du er, Pernille.
Knus Nina

Fra : Trine Piltoft

Dato : 25-03-03 18:55

Tillykke til alle de fine semilanghårsresultater også - det lader til at
folk herinde har klaret sig rigtig fint på diverse udstillinger i week-enden

Mvh. Trine

Piltoft´s Siamese & Oriental Shorthair´s
e-mail: piltofts@post.tele.dk
Web: http://home0.inet.tele.dk/piltofts/