MS Windows
briani 27239
Geninstaller xp?
Fra : Morten Lyngsø

Dato : 23-03-03 20:01

Kan man genistallere XP, uden at det går ud over programmer, dokumenter,
indstillinger osv (som i win 98)?

/ml

Fra : KH

Dato : 23-03-03 20:03

"Morten Lyngsø" <mortenly@image.dk> skrev i en meddelelse
> Kan man genistallere XP, uden at det går ud over programmer, dokumenter,
> indstillinger osv (som i win 98)?

Du kan reparere.

Mvh. Klaus.

Fra : kennybear

Dato : 23-03-03 20:21

"Morten Lyngsø" skrev d. 23-03-03 20:01 dette indlæg :
> Kan man genistallere XP, uden at det går ud over programmer,
dokumenter,
> indstillinger osv (som i win 98)?
>
> /ml

Ja det kan du sagtens, forudsat at du kan boote fra dit cd-rom drev. Det
kan du tjekke i din BIOS om du kan, hvis dit drev har bogstavet D: så
skal det sættes som første boot device hvis det ikke allerede er det.
Put så XP cd'en i drevet og lad den boote op selv, der kommer så en
skærm hvor du kan vælge om du vil installere som normalt eller lave en
repair (reparation), du skal vælge repair så skulle det hele gerne gå af
sig selv. Det kan dog være at du skal genstarte en gang eller måske to,
det er helt afhængigt af hvor meget der bliver repareret. Håber du er
hjulpet godt på vej nu, hvis ikke så vend tilbage

//Kenneth

http://www.kandu.dk/

Fra : Brian Tingholm

Dato : 24-03-03 13:17

> Ja det kan du sagtens, forudsat at du kan boote fra dit cd-rom drev. Det
> kan du tjekke i din BIOS om du kan, hvis dit drev har bogstavet D: så
> skal det sættes som første boot device hvis det ikke allerede er det.

hvad med bare at sætte cd'en i og genstarte !! så finder du også ud af det
!!

--
Hilsen Brian Tingholm

PS. Hvis du bruger hotmail eller yahoo mail, kan du ikke svare på denne mail
da jeg blokerer disse udbydere. Brug i stedet Kontaktformularene på
www.tingholm.com