MS Windows
briani 27239
png ==> ico
Fra : Claus

Dato : 23-03-03 17:36

Jeg har nogle png ikoner som jeg gerne vil have lavet om til ico filer, er
der nogle der ved hvordan man gør det?

Claus

Fra : KH

Dato : 23-03-03 17:40

"Claus" <claus_jepsen@tiscali.dk> skrev i en meddelelse
> Jeg har nogle png ikoner som jeg gerne vil have lavet om til ico filer, er
> der nogle der ved hvordan man gør det?
>
> Claus

Godt indlæg, for det vil jeg da også gerne vide..

Mvh. Klaus.

Fra : Torben

Dato : 23-03-03 17:47

Claus wrote:
> Jeg har nogle png ikoner som jeg gerne vil have lavet om til ico
> filer, er der nogle der ved hvordan man gør det?

IconWorkShop.
http://www.axialis.com/iconworkshop/index.html

Det koster omkring $10. Og er alle pengene værd.

--
Best Regards/Venlig Hilsen:
Torben

Fra : Peter Loumann

Dato : 23-03-03 18:01

On Sun, 23 Mar 2003 17:36:09 +0100, "Claus" <claus_jepsen@tiscali.dk>
wrote:

>Jeg har nogle png ikoner som jeg gerne vil have lavet om til ico filer, er
>der nogle der ved hvordan man gør det?

Det gratis Ifan View

http://www.irfanview.com/

kan konvertere fra png til ico.

--
hilsen pl
http://huse-i-naestved.dk

Fra : Torben

Dato : 23-03-03 18:09

Peter Loumann wrote:

> Det gratis Ifan View
>
> http://www.irfanview.com/
>
> kan konvertere fra png til ico.

Laver programmet ikonet i alle de størrelser som et ikon skal indholde?
16x16 - 24x24 - 32x32 - 48x48 - 64x64 - 72x72 - 96x96 og 128x128.

--
Best Regards/Venlig Hilsen:
Torben

Fra : Anders Lund

Dato : 23-03-03 19:53

Torben wrote:

> Laver programmet ikonet i alle de størrelser som et ikon skal
> indholde? 16x16 - 24x24 - 32x32 - 48x48 - 64x64 - 72x72 - 96x96 og
> 128x128.

Jeg prøvede lige at konvertere et billed (godt nok jpg, men det burde give
det samme), hvilket resulterede i en .ico fil på 8,6 MB. Det tyder på at den
tager alle størelser - altså det samme format som den får ind. Selv om den
store størrelsen på filen, kan jeg godt bruge det som et icon.
--
Anders Lund - spam2003@andersonline.dk
OE-QuoteFix - Et Outlook Express must - http://flash.to/oe-quotefix