Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Image Resizer
Fra : ReeBuz

Dato : 23-03-03 10:32

Hej

Jeg har installeret Image Resizer til XP (programstump der kan ændre
størrelse på alle billeder i en mappe), men hvordan virker det? Der er
ingenting at se når jeg højreklikker på et billede... Nogen bud?

vh
Patrick

Fra : emj

Dato : 23-03-03 11:07

On Sun, 23 Mar 2003 10:32:25 +0100, "ReeBuz" <patrickgram@hotmail.com>
wrote:

>Jeg har installeret Image Resizer til XP (programstump der kan ændre
>størrelse på alle billeder i en mappe), men hvordan virker det? Der er
>ingenting at se når jeg højreklikker på et billede... Nogen bud?

Tja, HAR du mon installeret den og ikke bare hentet den?
den virker ved højreklik på billedfil.

Hilsen emj

Fra : ReeBuz

Dato : 23-03-03 12:26

"emj" <emj@mail1.stofanet.dk> skrev i en meddelelse

> Tja, HAR du mon installeret den og ikke bare hentet den?
> den virker ved højreklik på billedfil.

Jepper - jeg har installeret den. Det har også virket før, derfor undrer jeg
mig en del.

Patrick

Fra : emj

Dato : 23-03-03 12:44

On Sun, 23 Mar 2003 12:26:13 +0100, "ReeBuz" <patrickgram@hotmail.com>
wrote:

>Jepper - jeg har installeret den. Det har også virket før, derfor undrer jeg
>mig en del.

Så prøv at geninstallere. Du må have fået den slettet. Måske i
forbindelse med at du har kørt en gendannelse.
Hilsen emj

Fra : Rune Feldt-Rasmussen

Dato : 23-03-03 19:50

"emj" <emj@mail1.stofanet.dk> wrote in message
> [...]

cut

Har oplevet nøjagtig det samme, uden at finde en løsning. Setup går
problemfrit, men ved Hklik?? ingenting...
Vil da også gerne høre fra folk, der har løst problemet...
Rune

Fra : Poul Halgaard

Dato : 25-03-03 11:09

Du kan også prøve ShowMaker som kan gøre det samme, men med mange gode
options, fx min max size og % vis skalering. www.dmagic.dk/showmaker