trådløs internet.
Fra : Per Pedersen

Dato : 23-03-03 09:19

Fra : Niklas

Dato : 23-03-03 11:19

"Per Pedersen" <fjerndether_ma-ry@get2net.dk> skrev i en meddelelse news:3e7d6e40$0$142$edfadb0f@dread15.news.tele.dk...
> Hej se her !
>
> http://www.redspot.dk/page.aspx?ID=32f652be-f6bb-462a-877f-6cb775721472
>
> http://www.redspot.dk/page.aspx?ID=1c3c0edc-bc4d-4351-b433-a2f45d4f4e8d
>
> (har ingen interesser i firmaet)
>
> Mvh. Per

Det er vel nok dejligt at se.

Måske vil vi om ½-1½ år også kunne være på nettet når vi sejler langt.
Så mangler lottopræmien bare og drømmen går i opfyldelse.

Venligst

Niklas

Fra : Keld Rosenberg

Dato : 24-03-03 09:32

"Per Pedersen" <fjerndether_ma-ry@get2net.dk> wrote in message
> Hej se her !

> [...]
Hvis man VIRKELIG har behovet, kan Inmarsat (itv. gennem service providere)
levere en satellitbaseret high speed GPRS løsning (som selvfølgelig koster
ret meget per megabyte...)...

Men indtil 2005 kun i Thuraya satellittens dækningsområde... (Vestafrika i
vest, Indien i øst, Danmark i nord og midtafrika (bredde = Congo)....

Og det er officielt en "Data-only" løsning....

Fra : Rasmus Hansen \(priv~

Dato : 27-03-03 20:00

Inmarsat kan leverer internet med op til 64 kbps. på det meste af
jordkloden, men det er dyrt. Det koster omkring 70 DKK pr. min. Derudover
skal investeres i en terminal til ca. 68.000 DKK.
Alternativt kan man få en rimelig hastighed med en almindelig GPRS telefon,
omkring 43 kbps. og så er prisen en helt anden.