"Jackass" overtrumfer psykopati, irritered~
Fra : Bo Warming

Dato : 23-03-03 07:32

"Jackass" overtrumfer psykopati, irriterede - og pædo-hysteri.

Der er intet helligt ved menneskets kropsåbninger - pædofil-hysteriske kan
gå hjem og vugge. Som Moses Hansen prædikede klogt på Big Brother, så vil og
bør forbud vedr ikkevoldelig pædofili afskaffes på mindre end ti år. Pil
ønskede ham udvist. Lad Pil og andre forbudsfanatikere se den
kultur-relativistiske "Jackass"film der ikke er en plat drengerøvs-film men
fortjener samtlige Oscars.

Biografpublikum ler konstant og råber højlydt bifald, og hvis hysterikere
mht at man ikke må knitre med slikposer eller hviske kloge ord til sidedamen
går i biffen for at irriteres, så overdøves de.

Faktisk er det jo kun kedsomelige pligtfilm med romantisk stille-føleri,
hvor filmsnobber kan gejle sig op til forargelse over, at folk hvisker lidt
sammen.

Det er en ægte Nietzschesk DET MAN IKKE DØR AF BLIVER MAN STÆRKERE AF film,
hvor de kreative unge smukke mænd udsætter sig selv og hinanden for
sammenstød, lort, bræk, legetøj stoppet op i endetarmen, krokodillebid i
brystvorten, mislykkede bungeejumps, stangspring-komik, skateboard-kunst
uden Avril Lavighe-agtig akademisk finføleri, absurde tatoveringer, måbende
japanske publikummer (der ikke forarges, som amerikanske ville gøre),
isvafler der gennempisses og spises, hysteriske kvinder, der ikke tåler
kæmpe-alligator i deres hjem, men nyder at hvine og brokke sig i stedet for
at flygte - for folk ved jo godt, at det de hidser sig op over, er inderligt
ufarligt og ligegyldigt, men de søger opmærksomhed ved at forarges.

Som Jesus siger "Forager dit øje dig, så riv det ud".

Jo mere sådan frigjortheds-fremmende kunst, jo før får folk jordet
forbudsmentaliteten i deres underbevidsthed og indser at kun vold, tyveri og
bedrag bør lovgives imod.

--

Bo Warming
Bjelkes Alle 46

Fra : Dopedog

Dato : 23-03-03 10:21

> [...]
>

> Jo mere sådan frigjortheds-fremmende kunst, jo før får folk jordet
> forbudsmentaliteten i deres underbevidsthed og indser at kun vold, tyveri

Ja jeg var også flad af grin over den film.

Det eneste "irreterende" ved den kan være at det bare føles som et halvandet
time lang afsnit af serien.

Men ellers en genial film

Fra : Morten DH

Dato : 23-03-03 11:29

"Dopedog" <dopedog@privat.dk> skrev i en meddelelse
> Ja jeg var også flad af grin over den film.
>
> Det eneste "irreterende" ved den kan være at det bare føles som et
> [...]

Jeps, gør mig ikke helt de samme dybsindige overvejelser som BW; men jeg kan
næppe forestille mig en bedre film til en aften med gutterne og en folk pils

Fra : Bo Warming

Dato : 23-03-03 23:18

"Morten DH" <morten@FJERNdrejoe.dk> wrote in message
> Jeps, gør mig ikke helt de samme dybsindige overvejelser som BW; men jeg
kan
> næppe forestille mig en bedre film til en aften med gutterne og en folk
pils

Spar alkohol-forgiftningen af din hjerne til en dårligere film. "Jackass"
behøver ingen kemisk hjælp. Grine-flip uden hash.

Det talstærke publikum, der som min søn og jeg så den midt på dagen, virkede
fra starten totalt ædru, og alligevel blev de konstant højrøstet leende fra
start til slut af den lange film.

Jeg havde zappet ind i jackassTV programmer på TV-zulu og MTV mange gange og
jeg tænkte - som avisanmelderne - at dette er plat og for drengerøve. Men
nej.

Man kan vælge at flygte fra filmens indlysende frihedsbudskaber - eller
kalde dem unødigt "dybsindige" - man hvis nogen kan se anden tolkning af
dette kreative sjov og ballade end den reaktion, som flød mig i tastaturet
straks jeg kom hjem fra Palads, så oplys?

Banden af unge mænd, der fjoller rundt i underbukser sammen i "Jackass" ,
er mærkelig nok ikke spor bøsseagtige.
Når de affytrer raketer fra deres røvhuller eller lader sildehajer spise
rejer, som er fyldt i deres underbukser, så er det ædel kappestrid om at
udvide menneskehedens grænser - som kamp om guld ved Olympiaden.
Min kone havde sushi parat, da vi kom hjem, og i filmen så man tumperne
sniffe wasabi(stærk japansk peberrod) så de kom til at kaste op - vi nøjedes
med dobbelt dosis gennem munden, og fik bekræftet at smerte er sjov, hvis
man gejler sig op til at man vil lege Jackass.

Fra : Per

Dato : 24-03-03 08:36

> Ja jeg var også flad af grin over den film.
>
> Det eneste "irreterende" ved den kan være at det bare føles som et
> [...]

Yup, jeg har lige fået den på DVD og glæader mig til at se de mange extra
stunts og features på den.

Fra : Henrik Øster

Dato : 25-03-03 10:31

Er du ikkevoldelig pædofil eller hvordan skal det forstås?
Henrik - temmelig pædofilhysterisk

Fra : Bo Warming

Dato : 25-03-03 15:34

"Henrik Øster" <hej@herningfolkeblad.dk> wrote in message
> Er du ikkevoldelig pædofil eller hvordan skal det forstås?
> Henrik - temmelig pædofilhysterisk

Hvor noget ligner justitsmord, er jeg djævelens advokat.

Hvis jeg havde personlig interesse i sex med andet end jævnaldrende - ville
det så have nogen relevans vedr min filmanmeldelse?

Fra : Jesper Nielsen

Dato : 26-03-03 11:47

"Bo Warming" <XUMPEYFQNLVX@spammotel.com> skrev
> [...]
>
> Faktisk er det jo kun kedsomelige pligtfilm med romantisk stille-føleri,
> hvor filmsnobber kan gejle sig op til forargelse over, at folk hvisker

Ikke destro mindre var du inde for at se den.

Jesper