Splinter Cell???
Fra : Futte

Dato : 23-03-03 07:01

Hjælp!!!!

Jeg er nået til den bane med Courtyarden, & jeg skal slå de der "Laser Grid"
fra men hvorda kommer jeg over til den Computer hvor jeg ka slå dem fra?

Fra : Peter Sepstrup

Dato : 23-03-03 07:11

> Jeg er nået til den bane med Courtyarden, & jeg skal slå de der "Laser
Grid"
> fra men hvorda kommer jeg over til den Computer hvor jeg ka slå dem fra?

Hmm... nu hved jeg ik helt hvor langt du er kommet, men et hint er at du
skal ud på en af de små balkoner, og op og stå på kanten, så kan du hoppe op
og få fat i en lille kant på bygningen og gå armgang over til det åbne
vindue i den fløj af bygningen hvor computeren står...

Sig til hvis du skal have mere hjælp.

Fra : Futte

Dato : 23-03-03 07:24

Ja det har jeg forstået, men når jeg et stykke hen ca. Halvejs aktivere jeg
åbentbart en Alarm.

Fra : Ukendt

Dato : 23-03-03 13:02

"Futte" <futte@post.tdcadsl.dk> wrote in message
> Ja det har jeg forstået, men når jeg et stykke hen ca. Halvejs aktivere
jeg
> åbentbart en Alarm.

Så er det fordi de finder en død mand eller ligende.
Søg nu på google efter en walktrough. Der er ikke nogen grund til at få
hjælp her ved hver bane du går igennem

Fra : Lord Flasheart

Dato : 23-03-03 15:45

Futte wrote:
> Ja det har jeg forstået, men når jeg et stykke hen ca. Halvejs
> aktivere jeg åbentbart en Alarm.

Sørg for at gemme de vagter du har slået ned eller dræbt et mørkt sted, dvs.
et sted hvor din visibility-indikator er helt mod venstre. På forskellige
steder i spillet tjekker AI'en, om der ligger døde eller bevidstløse vagter
frit fremme, og er det tilfældet går alarmen i gang. Dette repræsenterer
sandsynligvis de ekstra patruljer der kommer op for at lede efter deres
kammarater som ikke melder tilbage.
--
Med Venlig hilsen/Best regards
Anders Albrechtsen