C & C Generals CLS bane 5 HJÆLP
Fra : Thomas Pedersen

Dato : 23-03-03 01:10

jeg har skudt alle og smadert alt.
men den siger at jeg skal have 4 bunker.
hvordan får jeg fat i dem.
jeg har skudt alle dem da er.
jeg mener ikke at jeg har ovet set noget.

nogle da kan hjælpe mig

hilsen thomas

Fra : Simon Kamber

Dato : 23-03-03 02:19

On Sun, 23 Mar 2003 01:10:11 +0100, "Thomas Pedersen" <twp@twp.dk>
wrote:

> [...]
>hvordan får jeg fat i dem.
>jeg har skudt alle dem da er.
>jeg mener ikke at jeg har ovet set noget.

Har ikke spillet den bane færdig, men ville da tro du skal tage dem,
ikke skyde dem. De siger jo i briefing at du skal bruge indholdet.

Fra : Thomas Pedersen

Dato : 23-03-03 07:48

jeg har skam heller ikke skudt basserne.
de er skam hele.
men hvordan får jeg dem så de blive mine ??

hilsen thomas

Fra : Vega

Dato : 23-03-03 11:29

Du skal over tage dem med dine mænd. Når du trykker på en af din mænd så er
der et billed af et gult flag en en bygning den skal du trykke på og
derefter på en bunker, så begynder han at overtage bygningen.

Mvh, Vega.

Fra : Simon Kamber

Dato : 23-03-03 11:55

On Sun, 23 Mar 2003 11:28:58 +0100, "Vega" <liladomo@tdcadsl.dk>
wrote:

>Du skal over tage dem med dine mænd. Når du trykker på en af din mænd så er
>der et billed af et gult flag en en bygning den skal du trykke på og
>derefter på en bunker, så begynder han at overtage bygningen.
Hvis flaget er gråt skal du først researche "capture building" i
barrakerne.

Fra : Thomas Pedersen

Dato : 23-03-03 13:50

fedt jeg prøver