IGI 2 "skide laser"
Fra : .·´`·Snyderen·´`·.

Dato : 22-03-03 22:16

Davs..... jeg er nu kommet til en bane hvor man er i en "slags skov" man
skal bruge en laser ("våden" 7) til at sprænge en missil
dims! hvordan bruger jeg den laser??? når jeg trykker zoom`er den bare ind
og tæller ned (et tal i venstre-side).
--
M.V.H
..·´`·Anders·´`·.

\|/
(@ @)
(_)
-o-O-O-O O-O-O-o-
Email (MSN Mesenger): ander1988@hotmail.com
ICQ nummer: 166179481

Fra : Rene Juulsgård

Dato : 23-03-03 01:32

".·´`·Snyderen·´`·." <anders1988@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> skal bruge en laser ("våden" 7) til at sprænge en missil
> dims! hvordan bruger jeg den laser??? når jeg trykker zoom`er den bare

Det er noget med at du skal ind for en radius på 50 meter af det mål der
skal bombes før du kan bruge den.

Fra : Peter Sepstrup

Dato : 23-03-03 07:12

> Det er noget med at du skal ind for en radius på 50 meter af det mål der
> skal bombes før du kan bruge den.

Jeps... og så skal den tælle helt ned...

Fra : .·´`·Snyderen·´`·.

Dato : 23-03-03 10:06

K.. men når den så har talt helt ned sker der ikke en skid! den står bare og
glor! og jeg er inde for en radius af 50 m

--
M.V.H
..·´`·Anders·´`·.

\|/
(@ @)
(_)

Fra : Peter Sepstrup

Dato : 23-03-03 11:54

> K.. men når den så har talt helt ned sker der ikke en skid! den står bare
og
> glor! og jeg er inde for en radius af 50 m

Du skal sørge for at pege på sam-site'et, jeg mener du skal pege på
bygningen og ikke på selve raketinstallationen...

Fra : .·´`·Snyderen·´`·.

Dato : 24-03-03 07:24

ahh jeg tror det er den fejl jeg ahr lavet! tak for hjælpen!

--
M.V.H
..·´`·Anders·´`·.

\|/