Lørdagens indtryk
Fra : Tina Susanne Johanss~

Dato : 22-03-03 22:22

Og hvilke indtryk fik jeg så som besøgende på lørdagens udstilling i
Assentoft:

Mange flotte katte, mange flotte katte her fra gruppen, ikke et menneske fra
gruppen at se, rigtigt mange gode tilbud, efterhånden ret så få kontanter i
pungen, en klar overbevisning om at misserne derhjemme helt sikkert skal med
på en udstilling snart, et stort mentalt behov for også at møde op søndag,
og - dagens bedste kommentar - sagt af en lille pige på den forkerte side af
buret: "Se mor, den har pris i øret."

Hilsen Tina og Gizmo & Freya der er mere eller mindre "høje" af de nys
hjembragte baldrianpuder.

Fra : Kate

Dato : 22-03-03 22:33

"Tina Susanne Johansson" <tina_johansson@yahoo.com> wrote in

> Hilsen Tina og Gizmo & Freya der er mere eller mindre "høje" af de
> nys hjembragte baldrianpuder.

Åhja, mine blev også helt eksalterede over de der baldrian-dimser. Jeg
fandt dem under en kommode fornyligt, men da var duften åbenbart væk,
for alle drengene kiggede på dem og gik, Sofie værdigede dem ikke
engang et blik

--
Kate

REMOVE skal ikke fjernes ved svar
REMOVE nothing on answer

Fra : goofy

Dato : 23-03-03 08:58

Hej Tina

> Mange flotte katte, mange flotte katte her fra gruppen, ikke et
menneske fra
> gruppen at se,
Det er nu ikke rigtigt
Vi var tilstede min kone og jeg, Morten S. var der og minimum 2 andre "
unge piger " som jeg talte med.

Men generelt syntes jeg det var en god udstilling, det er først egang
jeg oplevet, at der var sat små runde bordre op til os - hyggeligt.
Vi fik havd vi kom efter 1 C.A.C til begge vore katte, men en af vort
opdræt blev B.I.S. korthår, det samme opnåede søsteren, til dages B.I.S,
i Tyskland i sidste uge. Så vi må vel prale lidt.

Hilsen
Sonja & Steen Vinbæk

Fra : Henrik Pedersen

Dato : 23-03-03 10:26

"goofy" <nospam@oncable.dk> writes:

> [...]
> opdræt blev B.I.S. korthår, det samme opnåede søsteren, til dages B.I.S,
> i Tyskland i sidste uge. Så vi må vel prale lidt.

Så må jeg vel også gratulere *SS*
Tillykke med dem..

--
Med venlig hilsen & miauu
Henrik & Melissa

Fra : Elwarth

Dato : 23-03-03 12:37

"goofy" <nospam@oncable.dk> skrev i en meddelelse
> Vi fik havd vi kom efter 1 C.A.C til begge vore katte, men en af vort
> opdræt blev B.I.S. korthår, det samme opnåede søsteren, til dages B.I.S,
> i Tyskland i sidste uge. Så vi må vel prale lidt.

Hej Sonja & Steen

Til lykke med de flotte resultater.
Vi havde også en god dag. Abbie fik sit første CAC, dog uden konkurrenter,
men hun vokser helt vildt lige nu, så vi var faktisk i tvivl om hun kunne få
det. Det var dommeren heldigvis ikke Hun tabte BIV, helt fortjent, til
en noget ældre hun. Simba blev kun nr. 4 ud af 5 huskattehanner, det var vi
selvfølgelig ikke helt enige i Men han var meget mere afslappet denne
gang, så nu er vi ikke bekymrede for at tage ham med mere. Dejligt!
I øvrigt blev Abbies far, Apiatif's Kenya Brown, BOX kastrat.
Hvordan er det ellers gået for jer andre?

Venligst
Dorthe

Fra : Henrik Pedersen

Dato : 23-03-03 14:18

"Elwarth" <elwarth@KATTENSjellingnet.dk> writes:

> Vi havde også en god dag. Abbie fik sit første CAC, dog uden konkurrenter,
> men hun vokser helt vildt lige nu, så vi var faktisk i tvivl om hun kunne få
> det. Det var dommeren heldigvis ikke

Tillykke med det

Fra : Morten Skjershede

Dato : 23-03-03 18:27

Tillykke til alle.
Vi fik også hvad vi kom efter, Johnny fik sit andet CAC i træk, udtaget til
Nom. men tabte til en flot Brite(
I øvrigt en god dag for Rex, som alle blev udtaget til Nom .bortset fra en
enkelt. En blev Nom. og gik videre.
Det var rart at se alle jer jeg fik sagt Hej til.
Jeg er fuldt ud enig i det var en godt tilrettelagt udstilling.

Morten & Ulrich som desværre ikke vat med.

Fra : Henrik Pedersen

Dato : 23-03-03 19:29

"Morten Skjershede" <mass@dk-yeoman.dk> writes:

> Vi fik også hvad vi kom efter, Johnny fik sit andet CAC i træk, udtaget til
> Nom. men tabte til en flot Brite(

Tillykke med det.. Så mangler han jo "kun" et..*S*

Fra : Camilla Scharff

Dato : 23-03-03 20:12

"Elwarth" <elwarth@KATTENSjellingnet.dk> skrev...
> [...]

> I øvrigt blev Abbies far, Apiatif's Kenya Brown, BOX kastrat.
> Hvordan er det ellers gået for jer andre?

Hej Dorthe

Tillykke med det - uanset om hun er alene i klassen eller ej, så skal hun
stadig bedømmes og leve op til standarden

Mine rødder gik det helt over forventning med - de blev nemlig bedste
korthårskuld (ud af 3 i alt)!!
Og jeg havde jo også tilmeldt dem til separate bedømmelser, som forløb
således:
Pebernød - EX2
Mary X-mas - EX1
Santa Claws - EX1 (havde konkurrence af en anden hankilling med samme far
som mine!), BIV og NOM!!!
Santa opførte sig i det hele taget som en pro-udstillingskat da han skulle
præsenteres under nomineringen - hang bare dér og charmerede dommeren
fuldstændigt og rødderne som helhed var en drøm at have med på
udstilling, livlige og legesyge og charmerede stort set alle, der kom for at
kigge på dem - eneste minus var, at de var eddersvære at holde styr på, da
de skulle bedømmes som kuld, så jeg måtte alliere mig med et par hjælpere
)

- og Dorthe, jeg fik da vist slet ikke hilst på dig...?! Jeg var vist lidt
forvirret fordi jeg slet ikke havde regnet med hverken det ene eller andet
*gg*

Mvh. Camilla

Fra : Henrik Pedersen

Dato : 23-03-03 20:36

"Camilla Scharff" <camischa@jubiimail.dk> writes:

> [...]
> Mary X-mas - EX1
> Santa Claws - EX1 (havde konkurrence af en anden hankilling med samme far

Også tillykke til dig og mittene..
Kan lige forestille mig et kuld abyer på udstilling...*S*

Fra : Birgitte

Dato : 23-03-03 21:45

"Camilla Scharff" <camischa@jubiimail.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> Mary X-mas - EX1
> Santa Claws - EX1 (havde konkurrence af en anden hankilling med samme far

Halli hallo og halløjsa
Sikke nogle flotte resultater
Missehilsner fra Birgitte
www.truetrust.dk

Fra : Elwarth

Dato : 24-03-03 19:57

"Camilla Scharff" <camischa@jubiimail.dk> skrev i en meddelelse
> Hej Dorthe
>
> Tillykke med det - uanset om hun er alene i klassen eller ej, så skal hun
> stadig bedømmes og leve op til standarden

Hej Camilla
Tak, tak, du har selvfølgelig ret

>klip-imponerende resultater<

Hold da helt op, det var flot! Jeg så dem på scenen, så jeg vidste godt, at
de var blevet bedste kuld, men at det også gik så godt individuelt, det er
jo bare herligt

> - og Dorthe, jeg fik da vist slet ikke hilst på dig...?! Jeg var vist lidt
> forvirret fordi jeg slet ikke havde regnet med hverken det ene eller andet
> *gg*

Hæ, hæ, det var mig den klodsede, som kom på alle de ubelejlige tidspunkter
(Da de lige stod og skulle til bedømmelse, og da du sad og snakkede i
mobil). Vi må prøve igen næste gang

Venligst
Dorthe

Fra : Camilla Scharff

Dato : 24-03-03 21:32

> [...]
tidspunkter
> (Da de lige stod og skulle til bedømmelse, og da du sad og snakkede i

Aha! Havde også en "grum mistanke" om at det nok var dig - ja, det er jo
bare så typisk at det hele lige går op i hat og briller...
Men jeg var som sagt også en kende forvirret
Nå, men nu har vi ihvertfald just meldt til i Odense i april - og Helle og
Linda, mine trofaste "medkørere", har også lokket godt og grundigt for en
tur til Kruså i juni måned, så mon ikke det lykkes os at få hilst ordentligt
på hinanden snart?!

Mvh.
Camilla

Fra : Tina Susanne Johanss~

Dato : 23-03-03 19:43

> Hej Tina

> menneske fra
> Det er nu ikke rigtigt
> Vi var tilstede min kone og jeg, Morten S. var der og minimum 2 andre "
> unge piger " som jeg talte med.

Jeg mente skam heller ikke, at I slet ikke var der , jeg mente bare at
jeg ikke var stødt på nogen af jer - måske er jeg bare enormt dårlig til at
være på det rigtige sted på det rigtige tidspunkt, mus på jakken eller ej
;-(
Men jeg så de fleste af misserne der skulle komme herindefra, jeg skrev en
liste med hvem der ville komme. Og søndag var jeg så heldig at få en snak
med Pernille og "totie-mafiaen" - tillykke med Choko må jeg hellere sige.

> [...]
> opdræt blev B.I.S. korthår, det samme opnåede søsteren, til dages B.I.S,
> i Tyskland i sidste uge. Så vi må vel prale lidt.

Mange gange tillykke til misserne - dem så jeg et par gange i løbet af
agen - og de er altså dejlige.

Hilsen Tina, Gizmo og Freya

Fra : goofy

Dato : 24-03-03 09:06

Hej Tina

> [...]
til at
> være på det rigtige sted på det rigtige tidspunkt, mus på jakken eller
Så må vi jo snakke lidt mere sammen inden næste udstilling i Odense,
hvis du kommer der. Jeg syntes også det er rart at snakke med andre her
fra gruppen og få " sat" ansigter på navnene.
Jeg vil indrømme at jeg ikke kikkede after det med musen - jeg syntes
aldrig jeg har fundet nogen endnu, men det kan jo komme

Ses forhåbentlig

Steen Vinbæk

Fra : Birgitte

Dato : 23-03-03 21:34

> [...]
> opdræt blev B.I.S. korthår, det samme opnåede søsteren, til dages B.I.S,
> i Tyskland i sidste uge. Så vi må vel prale lidt.

Hej Sonja og Steen
Et kæmpestort tillykke med de flotte resultater. Hvor er det skønt når det
går ens afkom godt
Missehilsner fra Birgitte
www.truetrust.dk

Fra : Trine Piltoft

Dato : 23-03-03 20:06

Tillykke med de flotte resultater herindefra.

Også herfra var det en dejlig udstilling - min lille Kirsty blev BIS
killing, og min "gamle" Tøsse gik sørme hen og blev BOX kastrat - en stor
overraskelse, da den hunkastrat hun slog ved dommeren faktisk er ret pæn.

Det var en flot udstilling der virkede godt tilrettelagt, og der var enormt
flotte præmier. Det eneste minus må være at hallerne var helt enormt kolde,
og først hen på eftermiddagen var temperaturen rimelig. Misserne lodt dog
heldigvis ikke til at have problemer med at holde varmen.

Jeg fik hilst ganske kort på Helle herindefra og på Camilla der var der med
hele hendes "julekuld". Selv om jeg ikke ved sådan helt hvordan en aby skal
se ud for at være god, så synes jeg killingerne var enormt bedårende. Lille
pebernød har sådan en sød lille kyssemund *s*.

Mvh. Trine

Piltoft´s Siamese & Oriental Shorthair´s
e-mail: piltofts@post.tele.dk
Web: http://home0.inet.tele.dk/piltofts/

Fra : Henrik Pedersen

Dato : 23-03-03 20:34

"Trine Piltoft" <piltoftsSLETDETTE@post.tele.dk> writes:

> Også herfra var det en dejlig udstilling - min lille Kirsty blev BIS
> killing, og min "gamle" Tøsse gik sørme hen og blev BOX kastrat - en stor
> overraskelse, da den hunkastrat hun slog ved dommeren faktisk er ret pæn.

Finder lige stemplet frem og ønsker tillykke med titlerne..