Pottetræning
Fra : Thïngmand

Dato : 22-03-03 22:13

Vores nye store killing har det lidt for godt med vores sofaer og har nu for
3. gang tisset og lavet i disse - hvordan lærer jeg den at bruge bakken?
(den har brugt den en enkel gang)

--
Thïngmand
www.thingmand.dk

Fra : Violent.Spot

Dato : 22-03-03 23:00

Prøv at stille flere bakker op med forskellige typer grus. Skaf også noget
lugtfjerner, f.eks R10 der fås i sprayform hos bla. Matas og hos visse
dyrlæger.
Prøv også at holde lidt øje med killingen. Hvis I kan se at den skal til at
tisse, så tag den stille og roligt og placer den i kattebakken. Hvis den så
går inden den får tisset, kan det godt være at I bliver nødt til at flytte
den når den er begyndt, så har de nemlig svært ved at stoppe, og den burde
fuldføre tisseriet i bakken. Det er meget vigtigt at katten ikke bliver
bange eller forskrækket hvis I tager den i at tisse andre steder end i
bakken (så risikerer I nemlig at den finder sig et rigtigt dejligt skjult
sted at tisse næste gang, hvor den kan tisse uforstyrret f.eks under
sengen....)

--
Jesper H. Petersen
________________________________

Fra : Henrik Pedersen

Dato : 23-03-03 00:21

"Violent.Spot" <no.w@y.man> writes:

> (så risikerer I nemlig at den finder sig et rigtigt dejligt skjult
> sted at tisse næste gang, hvor den kan tisse uforstyrret f.eks under
> sengen....)

ja eller under sofaen..*suk*
--
Med venlig hilsen & miauu
Henrik & Melissa

Fra : Thïngmand

Dato : 24-03-03 08:53

> Prøv at stille flere bakker op med forskellige typer grus.

Hvor mange forskellige typer er der da? Bruger man ikke stadig det der røde
kornet kategrus?

Det går i øvrigt fin med bakken, efter vi fyldte den helt op med sand,
blandet med jord fra den potteplante, vi fandt ud af at den yndede at bruge
som kattebakke

--
Thïngmand
www.thingmand.dk

Fra : Marianne Hellemose

Dato : 24-03-03 09:59

Hej Thingmand

Det med kattegrus er efterhånden blevet en hel videnskab
der er fint, groft og "midt-imellem" og så er der ikke-
klumpende og klumpende. Nogle katte vil kun bruge
en slags grus, og når jeres kat kan lide sand blandet
jord skal I nok prøve det fine grus

--
Marianne

Hellemose Somali
hellemose.som@KATTEparadis.tdcadsl.dk

Some people have lives, others have cats.