Er Statens Arkivers hjemmeside borte?
Fra : Kirsten Bjorneboe

Dato : 22-03-03 19:25

.... eller er det bare min udbyder, der er sløv? Jeg får hele tiden
"Siden kan ikke vises..." når jeg prøver en af SA's sider fx,
www.sa.dk

Vendlig hilsen
Kirsten
--

Kirsten Bjørneboe
http://www.varpelev.dk

Fra : Michael Schneiders

Dato : 22-03-03 19:57

Hej

Det tyder på at serveren er nede i øjeblikket.

Hilsen
Michael

Fra : Kirsten Bjorneboe

Dato : 22-03-03 20:58

On Sat, 22 Mar 2003 19:56:48 +0100, "Michael Schneiders"
<mscfjern@adslhome.dk> wrote:

>Det tyder på at serveren er nede i øjeblikket.

øv

Venlig hilsen
Kirsten
--

Kirsten Bjørneboe
http://www.varpelev.dk

Fra : LisBJensen

Dato : 22-03-03 21:44

"Kirsten Bjorneboe" skrev d. 22-03-03 20:58 dette indlæg :

> øv
>
> Venlig hilsen
> Kirsten
> --
>
> Kirsten Bjørneboe
> http://www.varpelev.dk

Du kunne jo kaste en efterlysning af hvad du søger efter ud her, det er
da muligt en eller anden har et svar.

Lis

http://www.kandu.dk/

Fra : Kirsten Bjorneboe

Dato : 23-03-03 09:01

On Sat, 22 Mar 2003 20:43:47 GMT, "LisBJensen"
<LisBJensen.news@kandu.dk> wrote:

>Du kunne jo kaste en efterlysning af hvad du søger efter ud her, det er
>da muligt en eller anden har et svar.

Nåe, jeg skulle bare læse om en vejledning til kirkebøger, som jeg så
omtalt i Håndbog for slægtsforskere. Måske kunne man blive klogere,
hvis man bestilte og læste den. Og det skal gøres et eller andet sted
hos Statens arkiver.

Jeg sidder stadig dybt opslugt af mine kirkebogs-mikrokort, og det er
virkelig fascinerende og tankevækkende læsning.

Venlig hilsen
Kirsten
--

Kirsten Bjørneboe
http://www.varpelev.dk

Fra : Poul F. Andersen

Dato : 23-03-03 09:02

> [...]
> ... eller er det bare min udbyder, der er sløv? Jeg får hele tiden
> "Siden kan ikke vises..." når jeg prøver en af SA's sider fx,

Men hvad søger du efter?
Hvis du skal ind på Dansk Demografisk Database, kan du blot trykke
på dette direkte link:

http://ddd.dda.dk/kiplink1.htm

- så kan du i hvert fald søge i folketællingerne.

--
Venligst
Poul F. Andersen

Fra : Kirsten Bjorneboe

Dato : 23-03-03 10:08

On Sun, 23 Mar 2003 09:02:26 +0100, "Poul F. Andersen"
<paogba@oncable.dk> wrote:

> [...]
>på dette direkte link:
>
>http://ddd.dda.dk/kiplink1.htm
>
>- så kan du i hvert fald søge i folketællingerne.

Jo. ddd virker fint, men den bruger jeg meget sjældent, efter at jeg
har fået DD4-cd'en fra DDA plus KIP-browser. Det virker fint, bortset
fra at jeg ikke har fundet ud af at søge i flere folketællinger på en
gang. Til gengæld går det lynhurtigt, når man har det hele på
harddisken, og så er det gratis (når først man har købt cd'en).

Venlig hilsen
Kirsten

--

Kirsten Bjørneboe
http://www.varpelev.dk

Fra : Hugh Watkins

Dato : 23-03-03 15:42

"Kirsten Bjorneboe" <kirstenb@image.dk> wrote in message news:ifap7v454h15ajq2gm1melmfoohuo6sj41@4ax.com...
> ... eller er det bare min udbyder, der er sløv? Jeg får hele tiden
> "Siden kan ikke vises..." når jeg prøver en af SA's sider fx,
> www.sa.dk

prov

http://www.securityspace.com/swhois/whois.html

det se ud at vere helt død
muligtvids et angreb på name server av Odense University

Hugh W

************************* kontrol *********************************

Domain: sa.dk
Registered: 1995-10-13

Registrant
Handle: SAAD3-DK
Name: Statens Arkiver / Dansk Data Arkiv
Address: Rigsdagsgaarden 9
Postalcode: 1218
City: København K
Country: Danmark
Phone: +45 33 95 41 74
Email: lgj@ra.sa.dk

Administrator
Handle: LGJ2-DK
Name: Statens Arkiver / Dansk Data Arkiv
Attention: Lars G. Jakobsen
Address: Rigsdagsgaarden 9
Postalcode: 1218
City: København K
Country: Danmark
Phone: +45 33 95 41 74
Email: lgj@ra.sa.dk

Billing contact
Handle: LGJ2-DK
[...]

Nameservers
Hostname: delta.dou.dk <<<<<<<<<<<<<<<<
Handle: LS3729-DK
Hostname: net-serv.dou.dk
Handle: LS3729-DK
Hostname: ns-soa.darenet.dk
Handle: UR501-DK
Hostname: ns.dou.dk
Handle: LS3729-DK

***************************************

http://www.it-service.sdu.dk/vis.php?side=60&sted=Hele+SDU&antal=8&driftId=123

mail.dou.dk 25/03-03 07:00 (Hele SDU) Opdatering med sikkerheds patches

Domain: dou.dk
Registered: 1998-02-03

Registrant
Handle: DOU47-DK
Name: DOU Odense Universitet
Address: Campusvej 55
Postalcode: 5230
City: Odense M
Country: Danmark
Phone: +45 65 50 28 67
Fax: +45 65 50 28 60
Email: scheffmann@dou.sdu.dk

Administrator
Handle: LS1128-DK
Name: DOU Odense Universitet
Attention: Lars Scheffmann
Address: Campusvej 55
Postalcode: 5230
City: Odense M
Country: Danmark
Phone: +45 65 50 28 67
Fax: +45 65 50 28 60
Email: scheffmann@dou.sdu.dk

Billing contact
Handle: LS1128-DK
[...]

http://www.securityspace.com/sprobe/doprobe.html

Site being probed:sa.dk
We were unable to probe this site. This is usually caused by an invalid host name. Please either re-specify the host name, or check
if the site you specified can be visited by clicking on the above link.