Nye billeder
Fra : Birgitte

Dato : 22-03-03 18:46

Så har vi lagt nye billeder ind af mco Joker Face....
Vi har lige vasket Joker så han er klar til at blive vist frem i morgen i
Assentoft.
Det tog han ganske pænt, der var slet ingen bøvl og ballade, han brummede
lidt over, at det tog så lang tid, men det gik nu hurtig over.
Glæder os til at se Jer alle sammen.
Birgitte
www.truetrust.dk

Fra : Louise Viborg

Dato : 22-03-03 19:06

Hej Birgitte!
MUMS!!! Godt jeg ikke har nogen piger med imorgen *G* Joker er bare
møg lækker

Vi og Gonzo glæder os også til at se dig og Sten imorgen.

Knus, Louise
Shuno Zahra's norske skovkatte - KILLINGER VENTES I UGE 15
www.shunozahra.dk

Fra : Birgitte

Dato : 22-03-03 21:14

"Louise Viborg" <nospam@shunozahra.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> Knus, Louise
> Shuno Zahra's norske skovkatte - KILLINGER VENTES I UGE 15

Hej Louise
Tak for de søde ord
Jeg glæder mig til at se Gonzo, det er jo længe siden jeg sidste har set ham
live.
Missehilsner fra Birgitte
www.truetrust.dk

Fra : Gitte S. Eriksen

Dato : 22-03-03 19:28

Hejsa

Held og lykke imorgen Birgitte han er godt nok lækker, planen var jo
ville kigge ned, men gemalen skal arbejde så det må vi have tilgode.

Så istedet vil jeg sidde fødselsvagt ved Putte som endnu ikke har leveret

MVH
Gitte
DK Sacala´s Norske Skovkatte - Killinger Tilsalg
www.sacala.dk

Fra : Birgitte

Dato : 22-03-03 21:13

"Gitte S. Eriksen" <dk.sacala*fjernspam*@mail.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> MVH
> Gitte
> DK Sacala´s Norske Skovkatte - Killinger Tilsalg

Hej Gitte
Ihhh fortæl endelig hvis der kommer små misser
Vi ses sikkert i Odense.... Pas du hellere på din snarlig fødende missemor
*S*
Missehilsner fra Birgitte
www.truetrust.dk

Fra : Henrik Pedersen

Dato : 22-03-03 20:23

"Birgitte" <birgitte@truetrust.dk> writes:

> Så har vi lagt nye billeder ind af mco Joker Face....

Flotte misser pelsen synes bare lidt flad men det er måske badet
som gør det..?

--
Med venlig hilsen & miauu
Henrik & Melissa

Fra : Birgitte

Dato : 22-03-03 21:11

"Henrik Pedersen" <misbams-meow@edb.dk> skrev i en meddelelse

> Flotte misser pelsen synes bare lidt flad men det er måske badet
> som gør det..?

> Med venlig hilsen & miauu
> Henrik & Melissa
> http://misbamsen.dk

Hej Henrik
Næhhh det er nu ikke vasken der gør pelsen flad, billederne er nemlig fra
før vask
Problemet med Joker er, at han har fået dækpels først og er først nu ved at
få underuld
Til gængæld får han en rigtig lækker pelskvalitet.
Missehilsner fra Birgitte
www.truetrust.dk

Fra : Henrik Pedersen

Dato : 23-03-03 00:20

"Birgitte" <birgitte@truetrust.dk> writes:

> Hej Henrik
> Næhhh det er nu ikke vasken der gør pelsen flad, billederne er nemlig fra
> før vask

Ohh..

> Problemet med Joker er, at han har fået dækpels først og er først nu ved at
> få underuld

Nåe måske bare "lidt" sent at anlægge vinterpelsen *gg*
Gætter på at de lokale gråssere her har reder som slår selv en
vandseng i blødhed, med alt den pels jeg har redt af Melissa...

> Til gængæld får han en rigtig lækker pelskvalitet.

Så kan jeg jo kun håbe på at møde ham irl en dag, meeen det er ikke
sikkert at der er så meget pels tilbage når jeg er færdig med at
nusse..*SS*

UHMM bløde misbamser MUMS

Fra : Kate

Dato : 22-03-03 22:30

"Birgitte" <birgitte@truetrust.dk> wrote in

> Så har vi lagt nye billeder ind af mco Joker Face....

Puha, han er godt nok en laber larve

--
Kate

REMOVE skal ikke fjernes ved svar