Gratis opdatering af Nokia 7650
Fra : Flemming Nielsen [28~

Dato : 22-03-03 18:34

Nokia har releaset en Video update til 7650, så den kan lave Videoklip!

Linket har jeg smidt på www.dalager.dk

Have fun!

Fra : Jesper Hedegaard

Dato : 22-03-03 19:01

Flemming Nielsen [2860] <f@nospam.frontsite.dk> skrev:
>Nokia har releaset en Video update
>til 7650, så den kan lave Videoklip!
>
>Linket har jeg smidt på
>www.dalager.dk
>
>Have fun!

Har de også fået klaret det lille problem med at folk ikke kan
høre dig for brum når du bruger håndfri ?
Og måske endda fået den til ikke at falde af nettet hele tiden ?

Mvh
Jesper
--
GS500E når det går godt -
Volvo når det ikke gør >;o{)

Fra : Flemming Nielsen [28~

Dato : 24-03-03 19:37

Hej Jesper.

Ha aldrig haft de nævnte problemer. Men hvis du har brum ved håndfrit sæt,
så lyder det nu ikke som et firmware problem for mig.
- Og ej heller net problem har jeg haft problem med på denne model ( men på
mange af de andre jeg har haft) Speciel på 8210, 8850, og 7210

/ Flemming

PS: Hvilken firmware version har du på ?

"Jesper Hedegaard (slet IVO9E)" <jesper@IVO9Ehedegaard.mail.dk> wrote in
message news:10483561150.502614946153127@dtext.news.tele.dk...

Fra : Jesper Vissing

Dato : 25-03-03 22:17

Hej NG

Jeg er også Nokia 7650 bruger (tlf. kun 2 mdr. gammel) og den brummer alt
for meget, særligt ved brug af min "ørebolle snor"! Det er for dårligt
Nokia. Er der nogle der har et bud på hvad jeg skal gøre??

Tak.

Mvh

Jesper