Hælp Til ProcesseR
Fra : Jesper Lauridsen

Dato : 22-03-03 18:20

Hey Igen NG.

Da jeg i tidernes morgen købte en ny computer
var det med en AMD Ahlon Thunderbird 1000mhz
Processer i et Soltek SL-75KAV-X Bundkort...

Det var var dejligt nemt at samle for der kunne jeg
bare sætte processeren i bundkortet og så kørte det hele
som det skulle... Noget med at den var LÅST

Nu er Processeren brændt af... SHIT
Der står dette på den gamle processer:
A1000AMT3B

Spørgsmål 1:

Jeg har bestemt mig for at købe en ny og det skal være:

AMD Athlon Thunderbird 1333MHz
128KB L1 cache 1333MHz
256KB L2 cache 1333MHz
37 Million transistors
0,18 micron processor
Socket: Socket A
FSB: 266MHz
Requires PSU: 300W
Warranty: 1 Year
Producent varekode: A1333AMS3C

Kan jeg også bare sættet den i uden at skulle justerer på
bundkortet... (Det er det samme bundkort) Er den også (låst)

Spørsgmål 2: Hvordan finder jeg ud af om jeg køre
200 eller 266 mhz på Bussen ???

Spørgsmål 3: Hvordan finder jeg ud af om jeg køre
200 eller 266 mhz på processeren ???

Med venlig hilsen
Jesper/R@yman

Håber på en masse gode svar da jeg er helt ude og skide...