Problem med Eclipse...
Fra : Daniel Jensen

Dato : 22-03-03 15:44

Hejsa...

Jeg har instaleret Eclipse på min win xp maskine og programmet starter
fint...
Jeg har så nogle Librarys jeg gerne vil benytte når jeg koder... så jeg
forsøger at sætte dem i:

Window - Preferences - java - Classpath Variables

Hvor jeg så tilføjer følgende jar fil:
C:/java/Librarys/ApacheHttpClient/httpclient/commons-httpclient.jar

Dette virker når jeg har sat classpath variablen i win XP men ikke i Eclipse
er der nogen der kan fortælle mig hvofor?...
Jeg har også forsøgt mig med at sætte følgende path:
C:/java/Librarys/ApacheHttpClient/httpclient/

Da man også kan sætte "Folder" men det virker heller ikke og jeg kan ikke få
lov til at lave de imports som jeg normalt kan når jeg bruger dos prompten
til at compile i...

// Daniel Jensen

Fra : Stig Tanggaard

Dato : 22-03-03 17:37

Prøv følgende

Højreklik dit project, vælg properties, vælg libaries, vælg 'add external
jars'

Stig

Fra : Daniel Jensen

Dato : 23-03-03 17:12