MS Windows
briani 27239
vinduer
Fra : Rune Thougaard

Dato : 22-03-03 15:16

Kan jeg ikke gøre noget for at få alle mine IE vinduer til at åbe i FULD
størelse..??

mvh. Rune Thougaard

Fra : kim

Dato : 22-03-03 15:21

"Rune Thougaard" <rune@vinperlen.dk> skrev i en meddelelse
> Kan jeg ikke gøre noget for at få alle mine IE vinduer til at åbe i FULD
> størelse..??

hæ hæ.... :)

Åben f.eks 10 IE vinduer, så alle har en firkant oppe i høre hjørne.
Træk så med musen alle vinduer ud til hvor store du vi ha dem...
Luk så allevinduer, med 1 klik på X i højre hjørne.
Når du så åbner IE igen skulle den åbne i samme størrelse.
Det samme med OE, stifinder m.m.
Mvh Kim

Fra : Lars Christoffersen

Dato : 22-03-03 15:58

> [...]
> Luk så allevinduer, med 1 klik på X i højre hjørne.
> Når du så åbner IE igen skulle den åbne i samme størrelse.

Det du beskriver virker på mig som "fusker-fremgangsmåden".
Der må da være en måde således at alle vinduer starter op som maksimeret og
ikke blot som et flydende vindue der er trukket ud til kanten.

Lars Christoffersen

Fra : kim

Dato : 22-03-03 16:02

"Lars Christoffersen" <Lars.Christoffersen@aab-net.dk> skrev
> [...]
og
> ikke blot som et flydende vindue der er trukket ud til kanten.

Garanteret...
Men det er sådan jeg har gjort det siden Win 95 kom frem...

Mvh Kim

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 22-03-03 16:17

"Lars Christoffersen" <Lars.Christoffersen@aab-net.dk> skrev :

>Der må da være en måde således at alle vinduer starter op som maksimeret og
>ikke blot som et flydende vindue der er trukket ud til kanten.

Nej, IE vil altid huske den størrelse, som er normal og ikke
maksimeret.

Der findes et tredjepartsprogram, som skulle kunne gøre det.

Kan ikke huske, hvad det hedder, men prøv at spørg i
news:dk.edb.internet.software.browser (hvor Rune burde have
stillet spørgsmålet).

Fra : easygeorgexp@hotmail~

Dato : 22-03-03 18:29

http://www.southbaypc.com/AutoSizer/

Fra : kennybear

Dato : 22-03-03 22:42

"easygeorgexp@hotmail.com" skrev d. 22-03-03 18:29 dette indlæg :

FULD

> http://www.southbaypc.com/AutoSizer/

Klart den nemmeste måde er at højreklikke på genvejen, vælge Egenskaber,
vælge fanebladet Genvej, sætte genvejen til Maksimeret i dropdown boxen
der hedder Kør

//Kenneth

http://www.kandu.dk/

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 22-03-03 23:03

"kennybear" <kennybear.news@kandu.dk> skrev :

>Klart den nemmeste måde er at højreklikke på genvejen, vælge Egenskaber,
>vælge fanebladet Genvej, sætte genvejen til Maksimeret i dropdown boxen
>der hedder Kør

Det hjælper jo ikke, når du klikker på et link...

Fra : IzNoGoUd

Dato : 23-03-03 09:03

<rune@vinperlen.dk> wrote:

>Kan jeg ikke gøre noget for at få alle mine IE vinduer til at åbe i FULD
>størelse..??
Åbn browser nomalt klik på et link så en ny browser åbner "shift +
klik på et link"
Luk første browser vindue.
Træk i siderne til den ønskede størrelse ikke noget med at klikke på
fuld skærm eller maksimeret!
Luk browseren med ctrl + X
done

--
best regards IzNoGoUd aka Claes Nielsen, Svendborg, Denmark.
IzNoGoUd Sayz: Rødt klæder Fogh! STOP KRIGEN!